StigJ Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Var DN registrert den røde Astraen som farter rundt her for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 jeg så den røde astraen ikke langt fra moi helt sør i rogaland idag! fikk ikke sett skilter da jeg bare så den fra siden av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw vin rød Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 var fra finland den som skjørt forbi meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Noen som har fått oppdaterte bilder i sitt nærområde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Fjerner fortsatt ikke gateadresser... Takke meg til at jeg ikke er med her, så vidt jeg vet. Dette er det nærmeste jeg kommer. Parkeringa på jobben... Dæven tenk om noen kommer og stjeler toget ditt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Fant E30n hos forrige eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ikke BMW'n, men gamlebilen.. Arctic Trucken Gamlebilen på gamlejobben.. Men det er vinter på disse bildene, så de har tydeligvis vært flere runder for dette er gammelt bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Men det var ikke værre enn at jeg fant bilen jeg senere kom til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Her er noen av min "eiendom" Er to runder med bilder, men det her er det beste EDIT: Hmm, ble forferdelig lite det bildet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 God bila på plass, akkurat kommet hjem fra jobb da google-bilen kjørte forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Fant bildet først idag når jeg så denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Husker Googlebilen var en tur nedom jobben en dag i sommer, så har ikke bilen min her, men trucken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Husker Googlebilen var en tur nedom jobben en dag i sommer, så har ikke bilen min her, men trucken Var det Magnar som var der å losset? Ser ut som bilen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Usikker på navn, er i alle fall samme personen som kjører den Olsen Transport bilen hver gang. Kommer med kar med ferkfisk fra andre aktører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå