Superbeetle Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Men er vel en stor forskjell på heterofile-bilvalg og stygge biler... Egentlig så blir hele tråden litt feil.. Noen biler kjøper man jo utelukkende for at de er billige også.. Om noen hadde sett meg i min renault clio så tror jeg ikke de hadde blitt videre imponert..
Superbeetle Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Men er vel en stor forskjell på heterofile-bilvalg og stygge biler...Egentlig så blir hele tråden litt feil.. Noen biler kjøper man jo utelukkende for at de er billige eller ev billig kombinert med høy nytteverdi også.. Om noen hadde sett meg i min renault clio så tror jeg ikke de hadde blitt videre imponert..
Oderschvank Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 får da tak i billige biler uten skinkerytterstempelet
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Iallfall hvis den har Orientblau metallic! hehe! Ordentlig god gammaldags Audi, er vel den minst gay Audien som finnes!(skulle vært hvite blinkere da som min) Denne taler for seg selv! Hvis meg den homsa som kjører E60 M5! Gjelder forøvrig alle E60 modellene
Lars89 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Hvis meg den homsa som kjører E60 M5! Gjelder forøvrig alle E60 modellene
Fredrik 90 Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Jeg hadde håpet at ingen skulle finne de bildene der
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 FØSJ!! Enn å ødelegge BMW,er på den måten der?? Skamme seg ! Går forresten en E39 Touring i Trondheim med den rosa fargen som er på den nederste der. Den er det en dame som har. Blir like provosert hver gang
Wacman Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Jeg må si meg ganske enig med et par andre som la inn innlegg her; Kan ikke denne posten heller hete "biler du ikke ville blitt funnet død i en gang" ? Tipper det er en homse eller to som både rister på hodet og nikker nå.. Tviler på at dårlig bilsmak har noe med legning å gjøre. Svigerinna mi bytta just ut den løene peugeot 306'en med en toyota yaris.. HVIT toyota yaris! Jeg kaller den pillebilen og hjemmesykepleien pga kommunale oppkjøp. En søcky bil er en søcky bil,trenger ikke være homo eller nordlending for å eie en...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Hvis meg den homsa som kjører E60 M5! Gjelder forøvrig alle E60 modellene kongerå farge!! Sånn lakk skal jeg ha på en bil i framtida
S.Arnesen Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Iallfall hvis den har Orientblau metallic! hehe! Her i området er det rimelig vanlig med kvinnfolk som kjører e39. De er gjerne litt opp i åra da...
Fredrik Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Dette er bilene for mannfolk, biler du skjelden finner kvinnfolk eller homser bak rattet i! Iallfall hvis den har Orientblau metallic! hehe! Her i området er det rimelig vanlig med kvinnfolk som kjører e39. De er gjerne litt opp i åra da... Den observasjonen har jeg gjort her i Danmark også, men det gjelder ikke bare kvinner. E39 ser generelt ut til å tiltrekke litt eldre mennesker... 60+. Det er sikkert en trygg og god bil til å kjøre barnebarna rundt i. E46 ser ut til å ha blitt en konebil for de litt yngre mødrene. De er ofte mer eller mindre originale... så store felger og ekstra plastikk gir åpenbart ikke ekstra streetcred i denne gruppen når bilene parkeres foran den lokale kaféen. E60/61 er selve inkarnasjonen på pappabilen. Store felger og ekstra plastikk er obligatorisk for denne gruppen som ikke eier BMW´ene selv... de er leaset. En ny mote er at skistativet er påmontert hele året med fester for kajakk, sykler og/eller ski, men uten kajakkene, syklene eller skiene. Det er åpenbart viktig å signalisere at man er sporty i denne gruppen. E34/E36 ser man nesten aldri mer og de man ser kjøres ikke av mors beste barn for å si det slik. Det er faktisk litt trist å se disse modellene få en slik sorti ut av markedet. Selv en gammel Volvo 240 blir bedre behandlet idag. E30 er for spesielt interesserte, men den er helt klart en oppadgående stjerne som veteranbil. De man ser er stort sett tilbakeført til original standard og restaurert. Flott! X-seriene er håndtverkerbiler her i Danmark. De brukes til alt og ser deretter ut. De har derfor et verditap som er helt grusomt... selv en Citroën er en bedre investering og det sier ikke lite. Forøvrig er dette en tåpelig tråd som i det minste burde hatt et annet utgangspunkt (tittel).
Julianv Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Er da mange med vett som kjører både e36 og e34 Bilen min får bare det beste av det beste, og blir behandlet som en konge! Ikke noe tullete stylingkitt, neonlys og europris olje for meg iallefall Men kan dog si meg ganske enig i uttalelsen din, da mange i spesielt oslo området har en tendens til å gjøre de om til "pakkistraller".
Astri Skrevet Februar 12, 2010 Skrevet Februar 12, 2010 Er da mange med vett som kjører både e36 og e34 Bilen min får bare det beste av det beste, og blir behandlet som en konge! Ikke noe tullete stylingkitt, neonlys og europris olje for meg iallefall Men kan dog si meg ganske enig i uttalelsen din, da mange i spesielt oslo området har en tendens til å gjøre de om til "pakkistraller". psssst, europris har faktisk Castrol sin high mileage olje... Altså mineral olja... Ikkje at eg vil ha mineralolje på min bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå