Tore_S Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Ja jeg tror den volvoen var en "mandags" bil har selv snakket med mange som overhodet ikke har hatt problemer med slike biler, men det er litt irriterende når det blir så mye galt på en bil tipper jeg bestiller sommer felger/dekk fra gs bildeler, så får de som følger med bilen bli vinter felger... feite originale bmw felger med dekk blir jo fort 40 lapper og det synes jeg er litt i overkant, bilen ble jo mer en dyr nok uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Har sansen for Saltkjelen sin tenkte F10, men du har jo glemt Individual antrasitt taktrekk. Og hvorfor har dere (Saltkjelen og BMW 525da F-10) ikke tatt med solgardiner på utstyrslistene deres? Det er jo ett must have på en sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Heisann BMW 525da F-10. Velkommen på forumet. Så meget tiltalende ut bilen du har bestilt je. Gleder meg til å se den "in life".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Se der ja, grattis med rå bil. Den nye 5'ern er griselekker. Du får slenge dem med på de lokale treffene vi arrangerer i distriktet da Vi gleder oss å se den live ja! Link til tråden vår her: viewtopic.php?f=9&t=89047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Solgardiner er fortsatt under vurdering men synes bilen begyner å bli jævlig dyr, har tatt med det jeg mener er absolutt nødvendig, men får se utover. Har fortsatt 6 uker på å gjøre endringer.... Blir vel en prøve tur på deg i sommer ja stig.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Solgardiner er fortsatt under vurdering men synes bilen begyner å bli jævlig dyr, har tatt med det jeg mener er absolutt nødvendig, men får se utover. Har fortsatt 6 uker på å gjøre endringer.... Blir vel en prøve tur på deg i sommer ja stig.... ) Ja. det hadde virkelig gjort seg med en test tur ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Solgardiner er fortsatt under vurdering men synes bilen begyner å bli jævlig dyr, har tatt med det jeg mener er absolutt nødvendig, men får se utover. Har fortsatt 6 uker på å gjøre endringer.... Blir vel en prøve tur på deg i sommer ja stig.... ) Ser du har bestilt underholdningssystem for baksetet, da kan det sikkert være lurt med gardiner både i bakruten og dørene for å få minst mulig gjenskinn i skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Det er ruter med litt mørkere glass bak så det skjermer jo litt for solen, ellers er vi jo egentlig ikke så veldig plaget med sol her i trøndelag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Gratulerer med ny bil F10 525dA. Litt artig å se forskjellen på hvordan vi kunne tenkt oss bilene.Vi hadde nok vært usikre på hva som skulle ha blitt valgt neste gang, men en ting er sikkert og det er at det ikke blir en fabrikkny bil igjen. Tapet som var på E61'en var skammelig. En pent ett år gammel med 20.000km på telleren er nok mest aktuelt, akkurat slik det var når vi kjøpte E60'n for 6 år siden. Her er imidlertid F10'n slik jeg vil ha den når det blir F10... Må bare si meg enig med deg når det gjelder interiør farger! Mer eksklusivt får man det ikke med Brunt skinn og sort pianolakk på listene og hvit bil! Vi har selv vurdert å bestille ny A6 med den nye 2,8 literen og var i den forbinndlese hos forhandleren og satt sammen en bil med akkurat samme fargekombinasjon i interiør og eksteriør! Men tapet på en sånn vogn ville blitt litt i overkant av hva som er økonomisk ansvarlig! Bare min 520I har tapt seg godt siden jeg kjøpte den for 225 000 kr forsommeren 2008. Den var da gått 105 000 km og har nå gått 145 000 km og jeg sliter med å bli kvitt den for 149 000 kr Jeg kommer nok til å slå til på en F10 når den har fått noen år på seg og bruktprisene har kommet til ett sånn nivå at man får mye bil for pengene. En F10 525d som er tre fire år og med rundt 50-60 000 på telleren er ok! I mellomtiden så får det bli E60 525/530 eller A6 2,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Sort piano lakk er standar listene i F10, jeg synes også det er pent med Brunt interiør, men har av en eller annen grunn altid syntes at 5 serien passer best/er penest med sort skinn og Safirsort metallic lakk og ruter med mørkere glass... det gjelder både E39, E60 og F10. synes Brunt/beige gir et mere eksklusivt uttrykk og passer best i 7serien, men det er jo selvfølgelig smak og behag blir nok brunt eller beige på neste bil som ganske sikkert blir en 7serie F01 men det blir ikke Før om 6-7 år og da regner jeg med at F10'n har rullet mellom 100 000 og 130 000km så det må da vel gå an å få igjen noen kroner for den da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Nydelig bil! Regner med du tar turen innover til steinkjer så den kan beskues Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Blir vel noen Steinkjer turer ja, er på steinkjer bil jeg har bestilt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Idag har jeg vært heldig å fått en prøvetur (jomfruturen) med en F10 523iA med det aller meste ombord. Av godbitene var blandt annet Hi-Fi, luke, Head up Display, Navi proff, telefon, komfortseter, Sideview, ryggekamera, top-view +++. Det finns ett ord for denne bilen, fantastisk! Veldig imponert over kvalitetsfølelse, betydelig hevet i forhold til E60/E61. I tillegg er teknologien helt frisk og virker langt fram i tid. Run flat dekkene sporet og støyet imidlertid en del, men disse hadde fort blitt erstattet av noen 20" Alpina Classic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore_S Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Jævlig fin den bilen, ser frem til jeg får den jeg har bestilt (525da), var det hifi professional? eller den minste hifi pakken? jeg bestilte med den største hifi pakken, men er litt spent på lyden ettersom det bare var 10 500,- i tillegg for å få 16 høyttalere og 600watt klasse D DIRAC forsterker inkl 2 subber isteden for bare 6 høyttalere og en dritt forsterker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Ja, helt nydelig bil. Jeg er ikke sikker på om det var Hi-Fi eller Hi-Fi professional Logic7, var så mye annet morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå