Gå til innhold

Re: Min Z4 CS Kompressor, SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

Endelig er ny motor med kun 17000km innstallert i bilen igjen. Kompressorkittet er montert over på den nye motoren, så det vil fortsatt bli fin suselyd under panseret :D Den skal startes på mandag, så håper virkelig alt er som det skal, har ikke kjørt den på 3 måneder nå :(

Her noen bilder fra innstallasjonen:

3qud50nzb8mohv49p5ni.jpg

mbsxj0kppycn375cjouo.jpg

yvkarb88rfa9nn6kq612.jpg

u0njm9p2i2eir9el1www.jpg

fqa4z73ywxbi4hx90plo.jpg

zclz3vg5maphcyx6ld6p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 409
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Har lenge sett etter nye seter til Z4en. Da jeg kom over BMWs egne performance seter var jeg solgt :D Problemet var at de kun passet til BMW 1er og 3er. Derfor måtte det en del modding til for å få dem til å passe. Lagde nye braketter til understellet, samt fester for belter og demonterte sideairbagsene. Har bestillt nye deksler der airbagene var, så ser litt halvfedig ut på bildene. Fikk også modifisert skinnet rundt girspaken til alcantara performance fra en 3er :D:D:D

Er utrolig fornøyd med utseende på bilene nå, er ikke helt sikker på om jeg beholder folien på tåkelysa men...

6dseykeysfitu116lo3j.jpg

snemch2c03dr9dmt6n7h.jpg

kjw58qiyaricwa58p7ke.jpg

hp8otbrvpjxjxqqasqqx.jpg

adivmwea8adjcvdlm15k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg rekker å ta med min egen lille innom og vett, toppen ligger visst klar og venter på meg ren og pen og overhalt og vanos tetninger er i posten og :D Er ikke SÅ lenge til jeg skal hjem, but still, so close but no cigar :(

Men de setene der, er de så ukomfortable som de ser ut? Eller?? Vurderte og kjøpe de fra Recaro til min etter at en kompis revna de gamle setene mine, men ble M3 i stedet, pga pris og komfort over lenger tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg rekker å ta med min egen lille innom og vett, toppen ligger visst klar og venter på meg ren og pen og overhalt og vanos tetninger er i posten og :D Er ikke SÅ lenge til jeg skal hjem, but still, so close but no cigar :(

Men de setene der, er de så ukomfortable som de ser ut? Eller?? Vurderte og kjøpe de fra Recaro til min etter at en kompis revna de gamle setene mine, men ble M3 i stedet, pga pris og komfort over lenger tid..

Så bra da, vet hvordan det er å vente på ting for å si det sånn. Men setene er faktisk mer komfortable enn mine gamle M-seter. Ser nok mer racing ut enn de faktisk er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...