bmwZ Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Endelig er ny motor med kun 17000km innstallert i bilen igjen. Kompressorkittet er montert over på den nye motoren, så det vil fortsatt bli fin suselyd under panseret Den skal startes på mandag, så håper virkelig alt er som det skal, har ikke kjørt den på 3 måneder nå Her noen bilder fra innstallasjonen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette må jeg si var en enormt grom Z4. Helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Dette må jeg si var en enormt grom Z4. Helt perfekt! Takker, ser ut som du har en flott bilpark selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Har lenge sett etter nye seter til Z4en. Da jeg kom over BMWs egne performance seter var jeg solgt Problemet var at de kun passet til BMW 1er og 3er. Derfor måtte det en del modding til for å få dem til å passe. Lagde nye braketter til understellet, samt fester for belter og demonterte sideairbagsene. Har bestillt nye deksler der airbagene var, så ser litt halvfedig ut på bildene. Fikk også modifisert skinnet rundt girspaken til alcantara performance fra en 3er Er utrolig fornøyd med utseende på bilene nå, er ikke helt sikker på om jeg beholder folien på tåkelysa men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Lækkert! Tydelig at Z4 er endel større enn Z3 ettersom de setene får plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Ja, takk for det Er på håret at disse får plass i Z4 også. Kunne ikke ha side airbagene, men de skulle uansett ut, fordi mine sitter i dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Strøkent, må se når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Strøkent, må se når jeg kommer hjem Hehe.. Bare å komme innom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kanskje jeg rekker å ta med min egen lille innom og vett, toppen ligger visst klar og venter på meg ren og pen og overhalt og vanos tetninger er i posten og Er ikke SÅ lenge til jeg skal hjem, but still, so close but no cigar Men de setene der, er de så ukomfortable som de ser ut? Eller?? Vurderte og kjøpe de fra Recaro til min etter at en kompis revna de gamle setene mine, men ble M3 i stedet, pga pris og komfort over lenger tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Heftige seter! gjorde seg med resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Kanskje jeg rekker å ta med min egen lille innom og vett, toppen ligger visst klar og venter på meg ren og pen og overhalt og vanos tetninger er i posten og Er ikke SÅ lenge til jeg skal hjem, but still, so close but no cigar Men de setene der, er de så ukomfortable som de ser ut? Eller?? Vurderte og kjøpe de fra Recaro til min etter at en kompis revna de gamle setene mine, men ble M3 i stedet, pga pris og komfort over lenger tid.. Så bra da, vet hvordan det er å vente på ting for å si det sånn. Men setene er faktisk mer komfortable enn mine gamle M-seter. Ser nok mer racing ut enn de faktisk er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Nydelige bilder av en grym Z4. og de setene passet som som k.. i Kari. Jeg synes originalsportsetene er digg, men hvordan er disse i forhold da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå