Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

100 000kr mer er jo helt på jordet..

Denne lå til salgs rimelig lenge før den ble solgt. Kjenner han som solgte den...

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... abled=true

Dette er da 320d og den andre 330d

Det vet jo jeg også...

Ser du bort fra motoren er jo 320'en mye mer ettertraktet bil utstyrsmessig enn 330'en.

Og da kan du jo spørre deg selv om hvor mye dyrere er enn 330 enn en 320 hvis du kun tenker motorstørrelse?

70 000 skulle være nok tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jo jeg også...

Ser du bort fra motoren er jo 320'en mye mer ettertraktet bil utstyrsmessig enn 330'en.

Og da kan du jo spørre deg selv om hvor mye dyrere er enn 330 enn en 320 hvis du kun tenker motorstørrelse?

70 000 skulle være nok tror jeg ;)

Nybilprisen på kompisen din sin bil, sett bort fra ekstrautstyr var 411000,-.

Nybilprisen på den andre bilen uten ekstrautstyr var 675500,-, nesten 65 % mer.

70.000,- er alt for lite i forskjell den dag idag.

Takluke og idrive er ikke så fryktelig mye verdt selv om det er av det mer attraktive ekstrautstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jo jeg også...

Ser du bort fra motoren er jo 320'en mye mer ettertraktet bil utstyrsmessig enn 330'en.

Og da kan du jo spørre deg selv om hvor mye dyrere er enn 330 enn en 320 hvis du kun tenker motorstørrelse?

70 000 skulle være nok tror jeg ;)

Nybilprisen på kompisen din sin bil, sett bort fra ekstrautstyr var 411000,-.

Nybilprisen på den andre bilen uten ekstrautstyr var 675500,-, nesten 65 % mer.

70.000,- er alt for lite i forskjell den dag idag.

Takluke og idrive er ikke så fryktelig mye verdt selv om det er av det mer attraktive ekstrautstyret.

Enn 330 har MYE mer verdifall i pris enn en 320.

Når jeg snakket om utstyrsmessig så snakker jeg om M-Sport pakke, Navi Pro, takluke og sort interiør. Ganske vesentlig og attraktivt utstyrsnivå.

Selv om jeg og mange andre synes det interiøret i den 330'n er nydelig, så er det en farge som veldig mange ikke ville vurdert engang.

Men sikkert dumt utgangspunkt.

Jeg synes hvertfall at å ligge på 100 000kr på den bilen der er helt totalt ute på jordet, Prisen er sikkert grei eller billig som den er, sier ikke at den er dyr men jeg ser ikke at den kan være så vannvittig billig som noen her skal ha det til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei den 523`en der.. Men blir litt oppgitt av enkelte som forsøker å fremstille bilene som klenodier. Er jo en helt standard 523 med litt utstyr. Mangler jo navi, sportsunderstell, m-pakke osv osv.. Men ser ut som et bra eksemplar.

Han skal jo selge bilen sin da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei den 523`en der.. Men blir litt oppgitt av enkelte som forsøker å fremstille bilene som klenodier. Er jo en helt standard 523 med litt utstyr. Mangler jo navi, sportsunderstell, m-pakke osv osv.. Men ser ut som et bra eksemplar.

"Lite utstyr" er vel litt å overdrive. Fikk ikke M-tech til preface orginalt. Så det.

Preface med sportsstoler er ikke akkurat hverdagskost heller. Pen bil.

Unik er den ikke, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei den 523`en der.. Men blir litt oppgitt av enkelte som forsøker å fremstille bilene som klenodier. Er jo en helt standard 523 med litt utstyr. Mangler jo navi, sportsunderstell, m-pakke osv osv.. Men ser ut som et bra eksemplar.

"Lite utstyr" er vel litt å overdrive. Fikk ikke M-tech til preface orginalt. Så det.

Preface med sportsstoler er ikke akkurat hverdagskost heller. Pen bil.

Unik er den ikke, men..

Jeg er enig i dette. Jeg likte bilen. hadde garantert tatt en titt på den. Jeg har sportsunderstellet på min, og det er ikke noe must have på bykjøring :P Navien fra prefacelift er jo ikke akkurat noe å trakte etter heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva som gikk av folk på nittitallet med de grønne E39`ene. Noen som vet? Var det så kult med grønn bil?

Fargen grønn har alltid vært knyttet til britiske sportsbiler og dermed også bl.a Jaguar, Bentley, Morgan, Triumph m.fl. Britisk Racing Green (BRG) er nærmest standard i denne sammenhengen. Grønn lakk var derfor frem til de tyske premiummerkene totalt tok over dominansen i bilmarkedet anset for å være en klassisk fin og lett sportslig farge. BMW har hatt flere fine grønnfarger... sogar også British Racing Green. E36 M3 GT ble f.eks kun levert med denne fargen... :)

4btqdjhgsuv9m2pzmol6.jpg

Før i tiden hadde hvert land en nasjonalfarge i bilsport. England hadde grønn, Tyskland hadde sølv, Italia hadde rød og Frankrike hadde blå. Andre land hadde variasjoner med f.eks et gult panser i kombinasjon med blå bil (Argentina) eller som Sverige, blå nederst og gul øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...