Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Syns denne var litt av et kupp :D

Bare jeg hadde hatt penger :(

http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=35224429

er SMG kasse noe særlig på en 3.2 m3? kom det originalt på e36`? er også ombygd fra 325 og ikke godkjent ombygd...

Wiki sier at smg var en option på e36 m3 1997, så kom det smg || på e46 og smg ||| på e60 m5.

okei, takk for info! =) Men har hørt rykter om at de tidlige smg kassene var bare ræl :P? eller, at de hadde en kjent feil/mangler ved dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, den var strøken og til en fin fin pris også!! Det må jeg si! Men er det en facelift? Ser at grøftelysene er firkantet, og ikke runde som på min e39 facelift. Hoved lyktene og baklyktene er forsåvidt faceliftet. Noe feil på den eller noe man kan påpeke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, den var strøken og til en fin fin pris også!! Det må jeg si! Men er det en facelift? Ser at grøftelysene er firkantet, og ikke runde som på min e39 facelift. Hoved lyktene og baklyktene er forsåvidt faceliftet. Noe feil på den eller noe man kan påpeke?

Det er en 2000 modell, men det foreligger kvitteringer på at første eier oppgraderte den, ved å bytte lykter og navigasjonssystem. Det kostet 100k. Noen driter penger (heldigvis, hehe). Mulig at grøftelysene ikke ble prioritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...