Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Fin pris. Veldig godt skrevet annonsetekst og fine bilder. Godt jobbet Iqbal!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35805914

Leveres med alufelger på både sommer og vinterhjul:

- Sommerhjul: 19" CSL optikk alufelger med 265/30-19 dekk bak og 135/35-19 dekk foran.

- Vinterhjul: 15" alufelger med 205/65-15 dekk.

135 foran er vell litt smalt?

Hehe tenker når man først har skrevet såppas langt tekst, så kan det være greit å se etter skrivefeil.

:lol::lol:

Ja den var artig. Og så 19 tommer da gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for dyr!

Greit at moroten har gått lite men det er jo en gammel bil nå å til den prisen er den for dyr!

Tja... noen finner alltid noe å klage på. Vil du ha en mest mulig ny E36 sedan finner du ingen nyere når det gjelder årsmodell enn den aktuelle bilen. Den fremstår også som temmelig original og fin. Hva mer kan man forlange? Jeg forstår godt at selgeren vil ha nogenlunde godt betalt for en slik bil.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for dyr!

Greit at moroten har gått lite men det er jo en gammel bil nå å til den prisen er den for dyr!

Tja... noen finner alltid noe å klage på. Vil du ha en mest mulig ny E36 sedan finner du ingen nyere når det gjelder årsmodell enn den aktuelle bilen. Den fremstår også som temmelig original og fin. Hva mer kan man forlange? Jeg forstår godt at selgeren vil ha nogenlunde godt betalt for en slik bil.... :)

Jeg skjønner selgeren godt selv, er vanskelig og finne en slik e36 i den standen og har så lav km stand.

Men i dagens marked kan denne fort bli dyr (som jeg påpekte i mitt forrige inlegg) da denne har lite utsstyr og er kjedelig og har liten motor.

Men treffer selgeren på en ihugga e36 entusiast som er ute etter en slik bil kan det hende han faktisk får solgt bilen for den prisen.

Men er vannskelig og gi ett pris grunnlag på den bilen da de fleste e36er i dag har godt over 200 000 på telleren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke om dette er noe kupp da jeg ikke har peiling på hva 7 serien ligger på i pris.

men hva tror dere om denne ?

onkel som skal ha seg ny bil var og testa idag.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31345635

Denne ville jeg tatt på en NAF-test. Tidlig E65, med relativt høy km for en sånn bil. Dyre om noe går. Men fin bil. Antagelig litt prutingsmonn der, siden 7-serie er relativt tungsolgte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...