Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå finnes det ikke mye annet å sammenligne med, men 580K for C6 S6 må da være billig? Nesten 300K under den andre som ligger til salgs.

Engesvik ligger ofte lavest/blandt de laveste på Finn, uavhengig av privat/forhandler.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31556165

Alikevel, tenk og prøve å annonsere en slik bil for salg med den annonseteksten. Og i tillegg ikke ha vaska den ordentlig.

Bare å gratulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva ligger listepris på? 400 er egentlig for mye for en 11 år gammel bil, selv om det er M.

Burde iallefall være facelift også, da preface ser utrolig gamlere ut innvendig.

Er det så stor forskjell facelift og preface på interiør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med eier. Bilen ser veldig strøken ut på bildene i annonsen. Dessverre foreligger det ingen dokumentasjon på bilen (ikke et eneste papir).

Hva slags dokumentasjon var du ute etter? Husker ikke helt, tror ikke min har servicehefte engang, men har bevis på at bilen er norsksolgt i Kongsberg - men det er også nesten alt jeg har... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med eier. Bilen ser veldig strøken ut på bildene i annonsen. Dessverre foreligger det ingen dokumentasjon på bilen (ikke et eneste papir).

Hva slags dokumentasjon var du ute etter? Husker ikke helt, tror ikke min har servicehefte engang, men har bevis på at bilen er norsksolgt i Kongsberg - men det er også nesten alt jeg har... :)

Vel, når jeg ser etter eldre klassikere etterspør jeg dokumentasjon, og jo mer dokumentasjon jo bedre (for meg).

For min del er litt av verdien av slike kjøretøy dokumentasjon. På den måten kan man være mer trygg på "ektheten" av bilen. Det betyr ikke nødvendigvis at jeg ikke kjøper biler uten dokumentasjon, men etter mitt syn har disse litt lavere verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...