Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

er en kompis sin,...pluss det er taxi...derfor...haha..altså..jeg har ingentign imot e30 m3...er alle de andre som er irriterende... ;)

Hehe, eg trur du er opphavet til ordet sær i ordboka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget :) En ser det jo også på eierne av disse. :) Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":13uyj4z3]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget :) En ser det jo også på eierne av disse. :)

Harry er vel det siste jeg vil kalle meg selv. Du som moderator kan vel spare deg for slike tåpelige utsagn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2wu32pvu]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget :) En ser det jo også på eierne av disse. :) Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene :)

Har faktisk alltid likt 8-serien, og meningen min baseres i hvertfall ikke på hvilken type mennesker som har bilen. De som har E31 virker jo over gjennomsnittet interessert når det gjelder treff, vedlikehold og samhold innad modellen. Se bare på egil s bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2k2becdk]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget :) En ser det jo også på eierne av disse. :)

Harry er vel det siste jeg vil kalle meg selv. Du som moderator kan vel spare deg for slike tåpelige utsagn..

Du må da tåle att andre har sine meininger om forskjellige serier, tenk om vi E30 frelste skulle ta oss nær av diverse komentarer som kjem her? Da burde vi vel hengt oss for lenge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da tåle att andre har sine meininger om forskjellige serier, tenk om vi E30 frelste skulle ta oss nær av diverse komentarer som kjem her? Da burde vi vel hengt oss for lenge siden :P

Nå var det ikke at han ikke likte 8-serien jeg reagerte på, men at "alle som har 8-serie er harry." Å ta alle over en kam er unødvendig. Poenget mitt var at en moderator skal være et "forbilde" på et forum, ikke komme med slike idiotiske uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2jtk3la9]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget :) En ser det jo også på eierne av disse. :) Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene :)

Hva med z4 frisør bilen da? :D Jeg tror ALLE Som kjører de er homser :D:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...