|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 er en kompis sin,...pluss det er taxi...derfor...haha..altså..jeg har ingentign imot e30 m3...er alle de andre som er irriterende... Hehe, eg trur du er opphavet til ordet sær i ordboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 tror vi kan si oss enige der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 wicky: mer info på den??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 wicky: mer info på den??? Ja, mere info på den. Så jævla fin ut. Er den fra Moss eller noe? Ombygd til M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Her er min inspirasjon til min 850i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Når 850`n blir fin da har man gjort bra jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 En polsk bil som faktisk var vellykket! Pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget En ser det jo også på eierne av disse. Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ":13uyj4z3]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget En ser det jo også på eierne av disse. Harry er vel det siste jeg vil kalle meg selv. Du som moderator kan vel spare deg for slike tåpelige utsagn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Her er min inspirasjon til min 850i Alt for mye tyskerstuk. Dette derimot er helt riktig når det gjelder E31... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ":2wu32pvu]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget En ser det jo også på eierne av disse. Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene Har faktisk alltid likt 8-serien, og meningen min baseres i hvertfall ikke på hvilken type mennesker som har bilen. De som har E31 virker jo over gjennomsnittet interessert når det gjelder treff, vedlikehold og samhold innad modellen. Se bare på egil s bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ":2k2becdk]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget En ser det jo også på eierne av disse. Harry er vel det siste jeg vil kalle meg selv. Du som moderator kan vel spare deg for slike tåpelige utsagn.. Du må da tåle att andre har sine meininger om forskjellige serier, tenk om vi E30 frelste skulle ta oss nær av diverse komentarer som kjem her? Da burde vi vel hengt oss for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Du må da tåle att andre har sine meininger om forskjellige serier, tenk om vi E30 frelste skulle ta oss nær av diverse komentarer som kjem her? Da burde vi vel hengt oss for lenge siden Nå var det ikke at han ikke likte 8-serien jeg reagerte på, men at "alle som har 8-serie er harry." Å ta alle over en kam er unødvendig. Poenget mitt var at en moderator skal være et "forbilde" på et forum, ikke komme med slike idiotiske uttalelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 ":2jtk3la9]8-serien er det mest harry BMW noen gang har laget En ser det jo også på eierne av disse. Var en periode en så en del folk i bolebukse og puddelhår i 8-serien. Derfor har den aldri appellert spesielt til meg. Men det skal sies at den over her var strøken. Får revurdere mitt syn på disse bilene Hva med z4 frisør bilen da? Jeg tror ALLE Som kjører de er homser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå