Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

dog ett helvete å holde dem rene da...

Har også vurdert disse til bruksbilen, men de blir som du sier et helvete å holde rene og fine. Ikke bare-bare å polere opp igjen den kanten der heller mtp. at eikene går på tvers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ofre litt for skjønnheten vettu;) dessuten er det bare kos å vaske! Er tørkinga som er drit:p

Haha! Ja, kjøp deg høyglanspolerte felger og hold dem blanke hele tiden på en bil som kjører 10-15.000 i sommerhalvåret, så gir du beskjed til meg etterpå hvor "kos" det er å holde dem fine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. Jeg behandler felgene TO ganger i året, dvs. før jeg setter dem på og etter jeg har tatt dem av. Bruk riktig voks og felgrens så trenger man i praksis nesten ikke innsats for å vaske dem. Et lite sveip med felgbørsten ved hver vask er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Få høre hva dere bruker på felgene for å holde dem like blanke og fine gjennom hele sommeren da, på en bil som går 10-15.000 km :)

jeg har allerede polerte felger og er digg og enkelt å holde dem rene as :)

Hvor har du polerte felger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Få høre hva dere bruker på felgene for å holde dem like blanke og fine gjennom hele sommeren da, på en bil som går 10-15.000 km :)

Etter grundig vask før/etter omlegging bruker jeg lakkrens og Swissvax Autobahn eller Chemical Guys Wheel Guard felgvoks. Vedlikeholdsvask gjøres med god felgrens, f.eks Valet Pro Bilbery, P21S eller lignende og en egnet børste med myke fiber.

En god voks på felgene gjør at skitt ikke gror fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm....på sjuern?er iallefall ikke krom....?

Du har jo klarlakk. Da er det jo ingen sak å holde dem vedlike, samtidig som de langt ifra er like like blanke som polerte felger uten klarlakk.

En god voks på felgene gjør at skitt ikke gror fast.

Selvfølgelig, men det du skrev der er ikke nok til å holde dem like blanke gjennom hele sommeren uten en form for polish. Steinsprut-merker vil også sette sine gode spor.

5342721654_560ea25376_b.jpg

5338892036_9f9b3fff1b_b.jpg

5342721230_9a2b7d1e58_b.jpg

5342720692_4ba0f4028c_b.jpg

5338889272_0c4c1e7a98_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...