noekult Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Du ser vel på avstanden fra dekk til hjulbue at den ikke er bygd for terreng? Poeng... Kanskje den er dansk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 For en størrelse på den turboen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Golf 1 er en råstillig bil, særlig om man unngår 10 tommer brede trillebårfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 hvis du ser litt nærmere så står det vel polo på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Nå skal jeg bygge om 1-serien min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Nå skal jeg bygge om 1-serien min. kan kutte svingene bra på ringen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 hvis du ser litt nærmere så står det vel polo på den Me gatabbe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Flott eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 8x13 m 175/50 der så ern i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onolsen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Denna er ganske ekstrem: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Golf 1 er en råstillig bil, særlig om man unngår 10 tommer brede trillebårfelger. Da faller vel denne i smak hos deg selv om det er en 2er. Litt annet fra søndagens 1. maitreff her i Rogaland med stuk som dere liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 ^^Den pickupen var jaggu stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 grom den, men latterlig lite vits i å ha den fæle leppa på den, får jo ikke kjørt med den, hadde han fjerna den og beholdt fangeren som den er, så ville den vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Den sorte Pickup`en er det en kompis av meg som har bygget. Det er luftfjæring på den så det går helt fint å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå