Maniac Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 APedersen: e30 m3 RC-bil eller modellbil? Gjerne flere bilder http://stanceworks.com/forums/showthread.php?t=24013 Edit: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fy faen så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maniac Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Er drit rått og en litt rimeligere variant av stance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Sikkert mange som er uenig, men jeg synes Volk TE37 ser knall ut på BMW (spes. E39). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Fine felger men etter min mening ingen BMW felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 http://www.autemo.com/dc/users/1/262PQ/89/chops/BMW_8_Lowrider_by_carsrus.jpg OMG! Dette får meg til å angre på at jeg solgte 850'en og ikke senket den mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Haha, ut fra det bildet der var din perfekt høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 ":w8rpqf1k]Haha, ut fra det bildet der var din perfekt høyde! Meiner eg og, kan ikkje ha det lavere i Norges land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Er det mulig å få godkjent en bil med after market luftdempere her i landet? Alle i statene jukser jo og bare senker ned bilen på treff og photo shoots... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Tror ikke det er umulig vertfall. En kompiss har en W124 limousin med luftfjæring. Gikk glatt gjennom kontroll den mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Så lenge du har TUV-papirer så burde det ikke være noe problem vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Så en norsk golf på Stanceworks med bags som jeg mener på var godkjent Tror nok ikke det er umulig så lenge du har papirene i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 ":3f0iamjo]Er det mulig å få godkjent en bil med after market luftdempere her i landet?Alle i statene jukser jo og bare senker ned bilen på treff og photo shoots... e46 "M3"-en med V8 fra e39 M5 som SS performance har bygget er godkjent med luftfjæring ifølge annonsen. Edit: link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Jeg er rimelig sikker på at luftfjæring kun godkjennes på bakaksel! Håper jeg tar feil, men det trur jeg ikke. Har lest en tråd om dette for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå