|Ole| Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Hmm, mulig dette blir for drøyt....Men faktisk syns jeg denne containeren var litt kul, å eneste Volvo jeg liker er Amazon med rette felger og stanca. http://images.bimmers.no/files/hoqzwmkla3l16q759vz1.jpg MÅ eg begynde? Hehe, neida....Bilen hadde vert kul om han hadde bytta ut amerikanske lyktene med vanlege lykter Bare å si ifra om jeg skal slette, vet ikke helt om jeg godtar den selv.. Er jo trossalt en volvo Hehe, neida ikkje for min del iallefall. Mange som synst Volvo er kult, synst den var kul eg og men som sagt, den amerikanske fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... What?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... Du må seriøst slutte med å si æsj, fysj og stygg ect, til alt du ikke liker hele tiden. Post bilder i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... Hør på sangen som er på KingB's(som er medlem her inne) driftefilm på youtube. http://youtu.be/CIqt8k2XeN8 Maxim - I don't care Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Synd bildet var så lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... liker du egentlig noen romper i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Æsj, liker ikke rompa på gten... liker du egentlig noen romper i det hele tatt? Slutt å oppfør dokk som noe 14åringer.. la mann være ifred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 noen linker til Ken Block-filmer, mange har sikkert sett de før, men de er så til de grader snadder for øyet! Ken Block one - - two - infomercial - three - ultimate playground - four - ford fiesta - http://www.youtube.com/watch?v=Mbig3WZqLlM dirt3 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Sindre fra VWAudi klubben sitt smykke. Har du sett noe så RÅTT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Legger den b5'n der! Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Legger den b5'n der!Har sett dette bildet før også, men først i går når jeg surra rundt på luxury4play at jeg så det og la merke til at det er i Norge! se på reg.nr på henger, søkte det opp på vegvesen.no og fikk opp biltralle! Ser det på golfen i bakgrunnen også. Sikkert bare i Norge det ruller så gamle biler på veien ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå