Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)

Anbefalte innlegg

Mener det skal være offisiell modell ja. Var medlem av noe som heter "Dream Cars - Collections" før. Fikk tilsendt mange slike små postere med alt mulig rart av biler på. 4-5 bilder og litt info på hver poster. :) Syns jeg husker at jeg har en slik poster av Porsche Speedster. :D

Lurer faktisk på om det var bilde av den sorte 964 jeg lika til og.. Var temmelig likt bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er liten og slank så det hadde gått greit for min del.

Hører at den jeg snakker om (autosportskilt) er en widebody. Alle 1994 Speedsterne kom i "narrow body"... Så den du viste bilder av er vel modifisert. Var deiligst med brede rompa, de vanlige Carrera 2 baserte blir ikke det samme.

De har RS-stoler og motor (300 hk) da, sikkert en rå kjøremaskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er liten og slank så det hadde gått greit for min del.

Hører at den jeg snakker om (autosportskilt) er en widebody. Alle 1994 Speedsterne kom i "narrow body"... Så den du viste bilder av er vel modifisert. Var deiligst med brede rompa, de vanlige Carrera 2 baserte blir ikke det samme.

De har RS-stoler og motor (300 hk) da, sikkert en rå kjøremaskin :)

Synes breddinga på den var helt perfekt, original eller ei.

930, 964 og 993 uten bredding synes jeg bare ser dumt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster "nesten ingenting" for speedster glassfiberkit. Så er det bare å sage av taket og sparkle ivei :)

Btw så var jeg på et treff i sverige året porsche fylte 50år og de hadde som mål å samle 500 porscher, men det ble over 600 til slutt. DER var det mye snadder der..

edit: huska feil. Var i 2001, 50 år etter at Ferdinand døde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...