|Ole| Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 GRRRRRRRRR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Porsche speedster. Synes den ser brutal ut! Absolutt noe av det feteste du får fra Stuttgart! 930: 964: 993: Ikke helt heldig valg av eksosstuss på den siste der da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Å ja, husker de Speedsterne... Den 964 Speedsteren med autosportsskilt må være verdens absolutt kuleste Porsche! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Mener det skal være offisiell modell ja. Var medlem av noe som heter "Dream Cars - Collections" før. Fikk tilsendt mange slike små postere med alt mulig rart av biler på. 4-5 bilder og litt info på hver poster. Syns jeg husker at jeg har en slik poster av Porsche Speedster. Lurer faktisk på om det var bilde av den sorte 964 jeg lika til og.. Var temmelig likt bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 speedster var faktisk tøff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Fant den her til salgs (vet ikke om annonsen er aktiv). 79.000 EUR (dvs 790.000 NOK m/ moms før ca 100.000 i engangsavgift) er voksen pris! Men så vil sikkert modellen bare stige i verdi inn i evigheten. Den blankpolerte sorte der... Råååååååå...! http://www.collectioncar.com/detailed.p ... =1〈=no Sjekk bakhjula... Barskt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Tror ikke jeg kunne hatt en slik faktisk. Som om ikke en vanlig 911 er liten nokk, så blir det vel ikke bedre av at den er taksenket i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hehe, jeg er liten og slank så det hadde gått greit for min del. Hører at den jeg snakker om (autosportskilt) er en widebody. Alle 1994 Speedsterne kom i "narrow body"... Så den du viste bilder av er vel modifisert. Var deiligst med brede rompa, de vanlige Carrera 2 baserte blir ikke det samme. De har RS-stoler og motor (300 hk) da, sikkert en rå kjøremaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony:) Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hehe, jeg er liten og slank så det hadde gått greit for min del.Hører at den jeg snakker om (autosportskilt) er en widebody. Alle 1994 Speedsterne kom i "narrow body"... Så den du viste bilder av er vel modifisert. Var deiligst med brede rompa, de vanlige Carrera 2 baserte blir ikke det samme. De har RS-stoler og motor (300 hk) da, sikkert en rå kjøremaskin Synes breddinga på den var helt perfekt, original eller ei. 930, 964 og 993 uten bredding synes jeg bare ser dumt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Siden vi først var igang med Porsche: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Holy shit! Der vil jeg jobbe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Koster "nesten ingenting" for speedster glassfiberkit. Så er det bare å sage av taket og sparkle ivei Btw så var jeg på et treff i sverige året porsche fylte 50år og de hadde som mål å samle 500 porscher, men det ble over 600 til slutt. DER var det mye snadder der.. edit: huska feil. Var i 2001, 50 år etter at Ferdinand døde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå