NBCustom Skrevet Mars 21, 2012 Skrevet Mars 21, 2012 et stykk michael burroughs Og nok en BMW som er ødelagt
Kvasi Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Et stykk for lav E9#-o Nydelig http://vimeo.com/38903151
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Les teksten som Stanceworks skrev om den - http://www.stanceworks.com Perfection i høyeste grad spør du meg
Spiff Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 et stykk michael burroughs Og nok en BMW som er ødelagt hva er det som er ødelagt?
NBCustom Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 et stykk michael burroughs Og nok en BMW som er ødelagt hva er det som er ødelagt? Senkinga er fæl og ødelegger bilens cleene linjer. i hvertfall bak. 17" med kant og enten originalfangere eller kun spoiler, ikke begge deler, det harmonerer ikke. Det der er et misforstått stuk, akkurat som rusty. Han skulle aldri hatt gamle BMWr!
Marius2002 Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Idag er det faktisk akkurat 2 år siden tråden ble opprettet. Morsomt å se utviklingen, både bilene og medlemmenes holdning til akkurat dette med stance.
APedersen Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Må vel legge en passende bursdagskake her da til tråden :lol: Denne tråden har nok endra synet til MANGE på stance
S.Hafsmo Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Personlig har jeg nesten blitt litt lei av "Stance" om man med det mener dekkstrekk osv. Ballongdekk (til en viss grad selvfølgelig) er mye barskere. Gjennomførte biler er selvfølgelig tøft uansett hva slags stuk dem har. Og den kaka er det tøffeste jeg har sett.
Glenglen Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Haha jaggu er denna tråden 2 år gammel faktisk kult! Happystanceday!
noekult Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Gratulerer, senka biler tråden... Altfor upraktisk stuk i Oslo, men fet stil...
scoot Skrevet Mars 22, 2012 Skrevet Mars 22, 2012 Senkinga er fæl og ødelegger bilens cleene linjer. i hvertfall bak. 17" med kant og enten originalfangere eller kun spoiler, ikke begge deler, det harmonerer ikke. Det der er et misforstått stuk, akkurat som rusty. Han skulle aldri hatt gamle BMWr! Godt vi har forskjellige meninger om ting. I mine øyne er Mike en type som virkelig gjennomfører, det er kanskje ikke sånn alle liker å ha biler. Men han ender opp med noen ting som du aldri har sett før, og jeg personlig elsker rusty, har lest den tråden sikkert 100 ganger. Denne bilen er ikke et unntak, gud for en tøff kjerre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå