haakon85 Skrevet April 2, 2012 Skrevet April 2, 2012 Fikk meg til å tenke på bilen Rhys Millen brukte i Pikes Peak-løpet. Hyundai PM580
Fredrik Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Harde fakta er at du har blitt gammel i forhold til hva som er kult og ikke kult i dagens bilverden. Og altfor fornuftig. Fornuft råder ikke i superbilverden... I såfall kan alle biler som ikke går over en fartshump i normal hastighet bare glemmes...Han lever som en konge, og mange er sjalu. Jeg tar hatten av for han og bøyer meg i snøen - jeg hadde brukt penga mine på akkurat samme måte. Vist midtfingern til den konservative verden og gått min egen vei. Det er jo det som er kult. Ikke å tenke fornuftig og kun kjøpe biler fra fabrikk... Det finnes mange eksempler på biler som pga. kultstatus bør forbli urørt, men dette er en høyvolums sportsbil, at noen velger å gjøre den helt koko er bare helt rått. Det var mest vingen i kombinasjon med takboksen jeg tenkte på. Aerodynamikken i den oppsetningen der er neppe verdt å skrive hjem om. Turbolensen må være forferdelig og direkte ødeleggende for bilens stabilitet. Et helt annet spørsmål er hvorfor du plutselig begynner å bli personlig bare fordi du ikke liker min mening. Jeg har ikke kritisert deg for noe og jeg ser heller ingen grunn til å gjøre dette. Du vet også at jeg normalt heller ikke har noen verdens ting imot superbiler av dette kaliberet... snarere tvert imot. Jeg ser imidlertid ikke helt poenget å kjøre slike biler om vinteren med alt hva dette innebærer av risiko og ekstra slitasje. En BMW X5M eller en Porsche Cayenne Turbo S passer bedre i den sammenhengen samt at man kan unngå takboksen også, Alder har forøvrig heldigvis intet med bilinteresse å gjøre. Selv om du nærmer deg de 30 kjører du glad og tilfreds rundt i en bil mange vil betrakte som en typisk billig ungdomsbil. Andre ser derimot en skikkelig BMW entusiast og jeg hører til disse... Dette er en eldre, men mye kulere tilsvarende løsning...
fizn Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 All respekt til svensken, leste litt om han sist hans bil ble lastet opp her i tråden. Men over til noe Alpina fitment
haakon85 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Du vet du har gjort det riktig når downpipen også fungerer som endestuss.
APedersen Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Dette er uten tvil en av de råeste felgene jeg har sett i hele mitt liv, disse hadde virkelig tatt seg ut på 7ern!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå