Spiff Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Gi f... i å poste bilder av disse sure riskokerne med strykebrett på bagasjen, det er, har aldri vært, eller kommer til å bli tøft eller snadder for øyet:P hva snakker du om a? Jeg snakker om svære spoilere som ingen over 13 år syns er kult. ja, det skjønner jeg jo, men nå er det nå heller det at ingen har posta noe sånt her, så du ser nok syner
haakon85 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Gi f... i å poste bilder av disse sure riskokerne med strykebrett på bagasjen, det er, har aldri vært, eller kommer til å bli tøft eller snadder for øyet:P hva snakker du om a? Jeg snakker om svære spoilere som ingen over 13 år syns er kult. Er nok flere enn 13-åringer som liker denne vil jeg tro.
Marius2002 Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 ja, det skjønner jeg jo, men nå er det nå heller det at ingen har posta noe sånt her, så du ser nok syner Siktet sikkert til meg som postet en Supra som var slik. Jeg synes den var stilig da...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Men husker jeg rett så misslikte han at jeg la ut bilder av civicer som var skamlave også... tråden er ikke bare for bmw'r eller for noe en person synes er snadder for øyet
daigzen Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Vårmønstring 1.mai @ husnes. Golfen min i midten, og dei 2 andre er nåken kompisa sine. liten photoshoot ettepå, med min kompis sin w124!
Larsinnj Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Gi f... i å poste bilder av disse sure riskokerne med strykebrett på bagasjen, det er, har aldri vært, eller kommer til å bli tøft eller snadder for øyet:P hva snakker du om a? Jeg snakker om svære spoilere som ingen over 13 år syns er kult. Kult med stor spoiler vel?
rublings Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Mener de er fra Techart, altså Porsche-tuneren. Navn vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå