gallay Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Mulig repost, men fin er den uansett. Spesiell farge og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 1 stk. totalt ødelagt E60! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 1 stk. totalt ødelagt E60! Syntes hvitt farge på felgene var unødvendig, men men, det er eieren sin smak. Ellers, one of a kind da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Den røde e60'n var GRISEHARRY!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Poster denne igjen, hva synes dere?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Poster denne igjen, hva synes dere?.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Siden du spør, jeg syns den var dritstygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Poster denne igjen, hva synes dere?.. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Har sansen for bilen, har sansen for felgene, men akkurat den komboen ble helt feil. Klarer ikke helt sette fingeren på hva det er men feil ble det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Den siste var grom som fy! Der manglet det bare tonete ruter så er det perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reihenmotor Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Kvasi : den der kunne du spart deg for.. Jeg har tatt av felga siden jeg synes de ble for breie, og skal handle nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Kvasi : den der kunne du spart deg for.. Jeg har tatt av felga siden jeg synes de ble for breie, og skal handle nye Ja det kunne jeg nok. Men du spurte og jeg svarte, både camber, caster og spissing ser ut til å være heelt på luggeføre og jeg syntes det ser crap ut. Skal jeg la deg leve lykkelig uvitende i troen og håpe at jeg aldri får deg i fronten eller skal jeg være ærlig? Valget mitt er lett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krokan himself Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 ZhilleN: kjøp deg leppe, senk mere og klin på hjulene igjen og legg ut nye bilder! Is ser ut som et dass uten leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Har lyst til og holde den clean, for mye pimp på is blir for jall i mine øyne.. Har bestilt meg nye hjul, og lavere kan jeg ikke gå mtp på de veia vi har her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå