Thundercoil Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Oi, la ikke merke til eksosen. Bortsett fra det er det en kul "jeg gir en faen"-bil. Har hatt lyst å kjøpe en billig vinterbil og tagge den ned, batman logo og hele pakken. Bare fordi jeg kan og det er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Helt rå den bilen! "Lakken" er laget av alle vennene hans. Ringte de visst og ba de komme å gjøre som de ville! Sært, men jaggu meg kult og unikt.. Jeg liker det, går utenom alt det vanlige. Forøvrig enig med Thundercoil ang eksosen. Kunne droppet den.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Den var direkte grusom.... Ikke ofte jeg er enig med deg, men her er jeg kjempeenig. Et ekkelt vrak av japansk industrianfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Får veldig lyst på E39 530d når jeg ser denne, ville erstatta gul lyktefilm med smoke tho Mantis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg er forelsket i denne touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Okei, nå angrer jeg på at jeg ikke behold 850i'en og heller monterte luft på den....... (photoshop, men uansett) Sørensen og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 råtten photoshop...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hva som er råttent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Minner meg om fiat coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Syns den ligna på Toyota Supra MK3 jeg Men igjen så er jo de kule også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hva som er råttent? Hele photoshoppinga vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Hele photoshoppinga vel? Kan du være litt mer spesifikk? Jeg ser tydligvis ikke det samme som du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Minner meg om fiat coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Sikkert postet før, men da har den gått meg hus forbi. E32 V16 kosept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ble det i fåtall solgt noen av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå