Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg er ikke skeptisk til luft, men jeg liker ikke når man "tucker" (?) hjulene såpass at felgkanten går under skjermen slik som Audien her og til dels AM rett over. AM hadde vært tøffere i mine øyne hvis den var 2 cm høyere foran og kanskje 5 bak ;)

 

Airbags er jo genialt, bare sjekk denne fete e92en:

 

9917209064_27c140da11_b.jpg

 

9955742606_bc2da82edc_b.jpg

 

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er ikke skeptisk til luft, men jeg liker ikke når man "tucker" (?) hjulene såpass at felgkanten går under skjermen slik som Audien her og til dels AM rett over. AM hadde vært tøffere i mine øyne hvis den var 2 cm høyere foran og kanskje 5 bak ;)

 

Airbags er jo genialt, bare sjekk denne fete e92en:

 

Foto

Foto

 

:mrgreen:

 

Tucking er jeg generelt enig med deg om. Men det varierer litt fra bilmerke til bilmerke. BMW som har lavere hjulbuer bak enn foran syns jeg ikke kler tucking. AM er nok tømt for luft så tipper den sitter bedre på kjørehøyde. :)

 

Haha, jo takk for den. :)

 

-

 

Kunne godt tenkt meg en NSX også.

 

11396446434_534f3374f2_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi seriøs E30M3 med S14.   :)

 

Litt spec: 

 

Original DTM shell from 91 (new)
Weight = 900kg (1980lbs)
Engine S14 - 2.9L (currently at app. 420hp)
(planned rebuild to 3.0 liters)
6 speed Holinger gearbox (sequential)
DTM brakes (front calipers are water cooled)
E36 STW suspension parts (magnesium)
 

pic0.jpgpic1.jpgpic2.jpgpic3.jpgpic4.jpgpic5.jpgpic6.jpgpic7.jpgpic8.jpgpic9.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på en stund så måtte som vanlig sjekke de usette sidene her, og den diskuteringa om hva som fyller begrepet "stance" tar mer 10 ganger mer plass her enn ett og annet bilde en person ikke liker :P Man kan vel snart konkludere med at det begrepet er opp til hver enkelt om hva det skal bestå av? "Stance" er et vidt begrep som betyr at en bil har attitude/holdning? ( Correct me if i'm wrong :P )

 

Mange biler utfyller jo dette originalt, slik som M- og Alpina bilene innenfor BMW (synes i allefall jeg).Selv om det sikkert ikke det var det denne tråden skulle inneholde.

 

Men skulle man følge instruksene på side nr.1, forbinder jeg dette med Stanceworks:

 

stanceworks-mw-e9-burroughs.jpg

 

Jada, den er lav på dette bilde (har sett det er flere i denne tråden som ikke liker lave biler, og da har dere havnet i litt feil tråd), men mange av de bilene folk kommenterer akkurat dette på er utstyrt med luftfjæringer, slik at dette raskt kan endres :lol: Men det er enkelt og greit en stilfull klassiker fra BMW som er modifisert minimalt, og Stanceworks-gutta har utvilsomt et godt øye for BMW :P

 

Men tenker jeg på snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa, kan det være alt fra dette: (Drift missiles er kult :D )

 

post-62858-0-22870300-1387308099_thumb.j

 

Til dette:

 

tcshowtime50.jpg

 

Jeg liker i allefall stort sett alt fra biler som er gjennomført etter Stanceworks-oppskriften (Eks; E9), til dette Tim Cameron-bygget!

 

Mye kvalifiseres til å kan postes i denne tråden, men om ett av kriteriene er at alle må være enige om at; " Dette er kult!! :P " - Er det vel plutselig veldig lite som kan postes her. Er jo bare gøy at folk poster forskjellige ting, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123

 

Som spesifisert på side en omhandler tråden intet anett enn stanceworks direkte sitert. Mao biler der senk og fitment er i fokus. Jeg er ikke frelst av dette, men jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig med å forstå det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...