Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri skjønt poenget med å kjøpe SUV og deretter senke den...

Ooouff, HATER Evo'er og WRX STi'er som er skamsenka. NEI. Også kommer store SUVer (Cayenne, X5 o.l.) rett etter på NEI lista.

Skrevet

Jeg og synes det er stilig med senka SUV. hva gjør vel det? De er jo ikke bygget for offroading uansett.

Har jo senket min SAC :P

Se for meg den nye X1 som kommer godt senket kan bli en hit. Sier jatakk jeg :)

Skrevet (endret)

Samme gjelder senka WRX-er og lancere, flesteparten av dem blir jo brukt på vanlig vei nett som en vanlig familiebil, hva er da problemet med noe senk? Virker som at med engang man eier en WRX eller lignende er det forbeholdt at eier skal ligge sidelengs på grusvei med han orker å klarer :P

post-58991-0-02998500-1439127463_thumb.j

Endret av BMWE39turbo
Skrevet

Poenget med å senke en SUV er vel det samme som å senke en vanlig bil, for at det skal se kult ut. Ingen som kjøper en Q5 for å kjøre til skogs med uansett, sjelden man trenger den ekstra klaringen som disse vanlige SUVene gir.

B4PaT5tCQAAlODx.jpg

Skrevet

Verre med de som tror at alt med Subaru i navnet er rally biler og da er alt av senk fy fy fordi de er "rallybiler".

Litt som de som har kjøpt 3-serie og kjører som om de har en M3?   :whistle:  :evillol:

Skrevet

Litt som de som har kjøpt 3-serie og kjører som om de har en M3?   :whistle:  :evillol:

Nja.. Hadde jeg sagt at de som har en vanlig Impreza 2.0 GL tror de har en Impreza WRX STI så hadde det vel kanskje vært litt mer det samme. :P

Skrevet

Og Q5'er og X1'er er jo heller ikke ordentlig SUV heller spør du meg. Men absolutt fine biler.

Dette er senka SUV :cool:

32098340001_large_zpst7psyxo4.jpg

Om det er pent eller ikke er en annen diskusjon :grin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...