Gå til innhold

Innredning av garasje.


aremoe
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Jeg hadde 5 dobble med 2x36 W lysrør, men kjøpte 2 armaturer til :)

Får nesten aldri nok lys føler jeg!

 

idieelt sett skulle jeg hatt noen bak veggen nede også for rette detailing

 

Yes, blir aldri nok. jeg vurderer på montere en enkel på hver siden av bilen, i midt på døra høyde for å få nok lys på sidene :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg kan jo legge inn det jeg har savnet veldig i garasjen, nemlig innlagt vann!

 

Utrolig greit å kunne fylle vann inne i garasjen ved bilvask o.l., istedenfor å måtte gå ned i kjelleren. I tillegg er det greit å kunne vaske seg også om en holder på med et eller annet.

 

Har også montert en utekran med varmt og kaldt vann, og tanken er at høytrykkspyleren kan stå her fast slik at jeg slipper å slepe den ut.

 

Har litt flere planer etterhvert (bl.a. kle den innvendig, flytte en dør etc.), så utekranen er montert slik midlertidig permanent. Vasken er montert litt lengre inne for at den skal stjele minst mulig plass i bredden.

 

IMG_4061_zps03e84abf.jpg

 

Ellers lurer jeg veldig på om jeg skal kjøpe meg en løftebukk, lik den som Larsegutt hadde her, men vet ikke helt om jeg kan forsvare det for meg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel vil ikke det holde om det er bare et par mm. Beste er vel å bare lage et spor med vinkelsliper og kutte et spor ut av garasjen.

EEller det beste og legge nye fliser i garasjen med riktig fall, og gjerne med ekstra fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker disse lysarmaturene bra?

 

http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/Belysning-innendors/Lysrorarmatur-T5-IP20-46271/

 

Skal snart handle inn til garasjen nå. Tenker muligens 4 stk av 28W typen.

 

Er 2x28W T5 bedre enn 2x36W T8? (Evnt. 2x58W T8)

 

Eller hva med LED?

 

http://biltema.no/no/PAXNews/201417/Armatur-for-LED-lysror-T8-443911/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw Mpower e.l har en lignende løsning som det der..

 

Hvis det er BMWPower du tenker på, så har han nedfelt saksejekk på en av 2 tilgjengelige plasser i garasjen. 

Dette er og et alternativ jeg vurderer,men kunne godt ha tenkt meg til å sett en garasje som hadde "verkstedet" innenfor parkeringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...