Steinhar Skrevet Februar 19, 2014 Share Skrevet Februar 19, 2014 Hva må man ut med for en saksebukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Februar 20, 2014 Share Skrevet Februar 20, 2014 15 blås, så har du plass i breidda, så kan jo du vurdere en søyle bukk også http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46276278&searchQuery=lift+tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Noen updates her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 28, 2014 Share Skrevet Mars 28, 2014 Noen updates her da? Jeg har montert 2 ekstra lysarmaturer, med et totalt på 4stk så børe det bli bra lys til detaling og skruing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg hadde 5 dobble med 2x36 W lysrør, men kjøpte 2 armaturer til Får nesten aldri nok lys føler jeg! idieelt sett skulle jeg hatt noen bak veggen nede også for rette detailing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 2, 2014 Share Skrevet April 2, 2014 Jeg hadde 5 dobble med 2x36 W lysrør, men kjøpte 2 armaturer til Får nesten aldri nok lys føler jeg! idieelt sett skulle jeg hatt noen bak veggen nede også for rette detailing Yes, blir aldri nok. jeg vurderer på montere en enkel på hver siden av bilen, i midt på døra høyde for å få nok lys på sidene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg kan jo legge inn det jeg har savnet veldig i garasjen, nemlig innlagt vann! Utrolig greit å kunne fylle vann inne i garasjen ved bilvask o.l., istedenfor å måtte gå ned i kjelleren. I tillegg er det greit å kunne vaske seg også om en holder på med et eller annet. Har også montert en utekran med varmt og kaldt vann, og tanken er at høytrykkspyleren kan stå her fast slik at jeg slipper å slepe den ut. Har litt flere planer etterhvert (bl.a. kle den innvendig, flytte en dør etc.), så utekranen er montert slik midlertidig permanent. Vasken er montert litt lengre inne for at den skal stjele minst mulig plass i bredden. Ellers lurer jeg veldig på om jeg skal kjøpe meg en løftebukk, lik den som Larsegutt hadde her, men vet ikke helt om jeg kan forsvare det for meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Sliter litt med søkk i midten i garasjen, så alt vann samler seg der. Noen som vet hva folk tar for å rette opp sånt? Mener å ha lest her inne at noen her inne fikk fikset søkk i sin garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Som regel vil ikke det holde om det er bare et par mm. Beste er vel å bare lage et spor med vinkelsliper og kutte et spor ut av garasjen. EEller det beste og legge nye fliser i garasjen med riktig fall, og gjerne med ekstra fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Noen som har sett en garasje med tilsvarende løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Bmw Mpower e.l har en lignende løsning som det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Funker disse lysarmaturene bra? http://biltema.no/no/Bygg/Belysning-og-lamper/Belysning-innendors/Lysrorarmatur-T5-IP20-46271/ Skal snart handle inn til garasjen nå. Tenker muligens 4 stk av 28W typen. Er 2x28W T5 bedre enn 2x36W T8? (Evnt. 2x58W T8) Eller hva med LED? http://biltema.no/no/PAXNews/201417/Armatur-for-LED-lysror-T8-443911/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Bmw Mpower e.l har en lignende løsning som det der.. Hvis det er BMWPower du tenker på, så har han nedfelt saksejekk på en av 2 tilgjengelige plasser i garasjen. Dette er og et alternativ jeg vurderer,men kunne godt ha tenkt meg til å sett en garasje som hadde "verkstedet" innenfor parkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 De lysarmaturene funker greit, men har du et bygg som renoveres i nærheten, så kan man som oftest hente ut så mange pene armaturer man bare vil der, helt gratis Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Ja, får kanskje holde utkikk etter næringsbygg med containere utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå