Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 938
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøpte "xenon" LED-pærer til angel eyesringene i går. Og ble KJEMPE fornøyd med resultatet!

Gikk fra pissegul halogenlys, til skarpe, hvite xenonlys 8)

Alle bildene er tatt med iPhone, så kvaliteten er deretter..

tct0s1296uizo87gn11m.jpg

8d51ui51qr4w3nj3qc2y.jpg

5l59jwl5yw0tuv3ju8hd.jpg

ongyrdnb3brqxidxmixn.jpg

kz6eqntu885agdkko7xn.jpg

Skrevet

Ble steinbra! :D

Har ikke så mye til overs for depolyktene. Syns de ser helt jalla ut med fire dioder som man lett ser. Er det så vanskelig å lage angeleyes sånn som Hella har gjort det? Eller har de patent på de?

Skrevet

Ble fint med nye angel eyes pærer! :)

Har du lagt merke til om det blinker i de når du står med motor på men lysene av? Det er i tilfelle OBC som sjekker at lysa funker.

Jeg har to typer LED pærer til mine angel eyes, og den ene blinker men den andre ikke.. ;-)

PS, xenon har ikke noe med LED angel eyes pærer å gjøre, kanskje med unntak av fargetemperaturen. :)

Skrevet

Jeg er normalt sett ikke glad i blåaktige pærer i coronaringene, men dette så jo slettes ikke ille ut. Hvordan er lysstyrken på disse kontra det gule originale lyset..?

Skrevet

Nå lyser grøftelysene mine opp hele veien. Så jeg kunne ikke se at ae-lysene var på, da jeg hadde de "gule". Nå ser jeg blitt blå/hvitskjær i lyset, uten at det lyser opp noe vanvittig mye mer. Men det er radikal forskjell på utseende messig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...