LasseEllingsen Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Takk for det Bayern! Trenger bare litt større maskiner nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjøpte "xenon" LED-pærer til angel eyesringene i går. Og ble KJEMPE fornøyd med resultatet! Gikk fra pissegul halogenlys, til skarpe, hvite xenonlys Alle bildene er tatt med iPhone, så kvaliteten er deretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Det ble bra. Hadde det ikke vært for at jeg har de kjipe depolyktene hadde nok mine og sett slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ble steinbra! Har ikke så mye til overs for depolyktene. Syns de ser helt jalla ut med fire dioder som man lett ser. Er det så vanskelig å lage angeleyes sånn som Hella har gjort det? Eller har de patent på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ble fint med nye angel eyes pærer! Har du lagt merke til om det blinker i de når du står med motor på men lysene av? Det er i tilfelle OBC som sjekker at lysa funker. Jeg har to typer LED pærer til mine angel eyes, og den ene blinker men den andre ikke.. PS, xenon har ikke noe med LED angel eyes pærer å gjøre, kanskje med unntak av fargetemperaturen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takk for det DannyRS! Har ikke merket noe blinking nei. Hva mener du med det siste du skrev? Det er ikke xenon, men bare LED-pærer, xenon-look-alike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er vel bare Ultra White eller noe slikt, xenon er når man har ballaster, tennere osv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Aight.. \:D/ Skal ikke være lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Kjempe stilig oppdatering lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Ble kanon det der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Takk for det Sladjan og Reef89! Ble ganske fornøyd Må nesten ha noen rånebilder, som ja, er tatt med iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Jeg er normalt sett ikke glad i blåaktige pærer i coronaringene, men dette så jo slettes ikke ille ut. Hvordan er lysstyrken på disse kontra det gule originale lyset..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Nå lyser grøftelysene mine opp hele veien. Så jeg kunne ikke se at ae-lysene var på, da jeg hadde de "gule". Nå ser jeg blitt blå/hvitskjær i lyset, uten at det lyser opp noe vanvittig mye mer. Men det er radikal forskjell på utseende messig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusr91 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ser her ja! dette ble greier Hvor kjøpte led pærene foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ble ikke feil nei Kjøpte de på GS for noen hundrelapper. God investering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå