Gå til innhold

BMW

ahj
 Share

Anbefalte innlegg

Hva gjør det egentlig om foreldrene ønsker å kjøpe en bil til sønnen eller dattera? Viser jo at de bryr seg og er glade i dem.

Har de råd til det så synes jeg det er helt ok. Ofte at det blir en litt nyere sikker bil på dem i steden for at de kjøper et gammelt vrak til 5-10000 når de har vært avisbud i noen år.

Misunnelige folk.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har ikke noe med å være misunnelig, men er bare så tåpelig at den første bilen skal være en ganske rå, nyere type bil. Skiller seg så ut fra mengden, og da mister man erfaringen jeg føler folk generelt burde ha om eldre modeller. Men så klart, hver sin tankegang :moroklem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

misunnelig er jeg ikke men blir for dumt og ha en 2008 m3 eller noe i den duren som førstebil, og jo mindre hk jo billiger forsikring og da får du rå til litt hissigere saker når du må ha forsikret bilen på deg selv;) første året jeg hadde lappen kjørte jeg rundt i en e36 316, nå har jeg hoppet noen hakk pga bonus og billigere forsikring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det jeg sa med å hentet bil i Tyskland mente jeg ikke en ny M men kanskje E34 eller E36 M. :D

Drit i hva alle sier. Smisk med foreldra dine, og hent deg en E46 M3 CSL istedet. :D Hvordan folk har finansiert sin egen bil har ingen noen ting med. Har jeg råd når sønnen min blir gammel nok, skal man ikke se bort ifra at jeg hjelper han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det jeg sa med å hentet bil i Tyskland mente jeg ikke en ny M men kanskje E34 eller E36 M. :D

Drit i hva alle sier. Smisk med foreldra dine, og hent deg en E46 M3 CSL istedet. :D Hvordan folk har finansiert sin egen bil har ingen noen ting med. Har jeg råd når sønnen min blir gammel nok, skal man ikke se bort ifra at jeg hjelper han.

hmmm en klassiker som E46 M3 CSL som førstebil? Tror ikke jeg hadde anbefalt det. Tror egentlig ikke jeg hadde anbefalt noen form for M-bil som førstebil, husker hvordan det var å være 18 og ha ferskt førerkort.

Men ellers enig, mye bedre å starte i en nyere og sikrere bil, enn et gammelt vrak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør det egentlig om foreldrene ønsker å kjøpe en bil til sønnen eller dattera? Viser jo at de bryr seg og er glade i dem.

Har de råd til det så synes jeg det er helt ok. Ofte at det blir en litt nyere sikker bil på dem i steden for at de kjøper et gammelt vrak til 5-10000 når de har vært avisbud i noen år.

Misunnelige folk.... :roll:

Trenger ikke være bil til 5-10000. Jeg kjøpte nettopp min bil til 45k for mine egne penger! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du blir sponset?

det spørs nå hvor i Akershus man bor, blir forbanna på sånne folk som går på skolen med 0 inntekt som kjører rundt i biler sponset av mor og far

gi meg en god grunn til det? har 0 i inntekt og aldri kjøpt noe selv, hva er så galt i det? jeg hjelper til når jeg må, jeg lager ikke spetakkel for foreldra mine, jeg skal ta utdannelse, jeg jobber ræva av meg i friåret jeg har nå, ser ikke hva problemet er at foreldre bruker penga på barna #-o det er ene og alene misunnelse, det som er problemet er om man oppfører seg blærete og får spons, da er det en annen sak

lurer personlig på hvor mange mill jeg har kosta foreldra mine, uff for en dyr drittunge jeg er:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du blir sponset?

det spørs nå hvor i Akershus man bor, blir forbanna på sånne folk som går på skolen med 0 inntekt som kjører rundt i biler sponset av mor og far

gi meg en god grunn til det? har 0 i inntekt og aldri kjøpt noe selv, hva er så galt i det? jeg hjelper til når jeg må, jeg lager ikke spetakkel for foreldra mine, jeg skal ta utdannelse, jeg jobber ræva av meg i friåret jeg har nå, ser ikke hva problemet er at foreldre bruker penga på barna #-o det er ene og alene misunnelse, det som er problemet er om man oppfører seg blærete og får spons, da er det en annen sak

lurer personlig på hvor mange mill jeg har kosta foreldra mine, uff for en dyr drittunge jeg er:lol:

på en måte veldig enig her. Hvorfor skal man være så jævla misunnelig på at noen har fått det litt lettere en andre?

Spørr du meg så er det ikke noe forskjell på de som er blærete og får spons, og de som bare er blærete, det er de blærete som er problemet. Se bare på mange av de tullingene på luksusfellen, hvor mange der er det ikke som oppfører seg blærete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...