ahj Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Hvor mye har dere av ET på felger? Vurderer å kjøpe spacere, ikke heftige saker. Sånn rundt 10+mm. Det er BMW M-Performance felger på min, type 269 med følgende dim skal man tro bmwstylewheels.com : Framme 8x19 ET 37 225/35/19 Bak 9x19 ET 39 255/30/19 Skal ikke valse hjulbuer. Hva går an å ha uten å ta borti med dekket? Jeg har samme innpress som deg og lurer akkurat på det samme. Jeg vil tro at 10mm blir bra, men ikke helt sikker om det subber eller ikke. Jeg hadde prøvd med 5mm først for å se hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Bremseklosser bak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 dem skulle vært bytta for 10km siden ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Bremseklosser bak?? Nummer en er sjekk av bilen og nummer to er bremser bak ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Nummer en er sjekk av bilen og nummer to er bremser bak ja vil det si jeg MÅ på sjekk av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) vil det si jeg MÅ på sjekk av bilen? Ingen kan tvinge deg, men det er vel hvertfall ikke komplett idioti å følge service-intervallene Endret August 25, 2015 av OveN HenrikSolberg og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 vil det si jeg MÅ på sjekk av bilen? Det er jo opp til deg. de sjekker jo viktige ting på den servicen. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Får lånt 20mm spacere, får testet over helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Mit viskeblad bak henger litt for langt ned i hvileposisjon. Noen som vet hvordan jeg kan få den tilbake i riktig posisjon igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Vipp av plast dekselet. Bak der er det en 13(?)mm mutter. Løsne den og du kan sette den dit du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lijken Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Vipp av plast dekselet. Bak der er det en 13(?)mm mutter. Løsne den og du kan sette den dit du vil Takk, det skal jeg prøve.. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 (endret) Hei, er det noen av dere som har hatt problemer med DSC på disse bilene? Gjelder en 06 E91 320d touring.Feilkode 005E20, hydraulic unit, pressure sensor, internal.Det er vist en kjent feil ut i fra hva jeg kan lese på nett.Men det som er litt interessant er om noen som har hatt den har fått sjekket hva sensoren viser (bar).På den aktuelle bilen viste sensoren -19 bar, menst på en 1 serie 2008 modell viste tilsvarende sensor 0.02 bar. Så noe er galt med sensoren hvertfall. Men er dette en måte og konkludere at det er den kjente feilen?Ser også man får rep kit på ebay til 2500,- NOK. Er interissert i og høre erfaringer rundt dette. Endret August 25, 2015 av Alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 (endret) Fått montert på bmw performance eksos på min e91 touring Endret August 26, 2015 av Hessel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Fått montert på bmw performance eksos på min e91 touring veldig fornøyd med resultatet. Motoren føles også litt kvikkere Nais! Har lyst på sånn selv. 320d potta er nitrist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet August 26, 2015 Share Skrevet August 26, 2015 Glad i å polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå