StigJ Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Alt er jo en prioritering ja Ja stagene ligger på hylla i påvente av at ferien min starter neste uke Da blir det masse jobbing på bilen for å få den klar til E30meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 De ringene ble meget flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja funker nok til sitt formål de Hatt noe respons på salget av bilen din da Lasse? Ting skjer for tiden med den lille. Sort tak i dag. Greit når Rumag skilt & reklame er nærmeste nabo To kjappe klønebilder: DSC_0471 by mr.stream77, on Flickr DSC_0468 by mr.stream77, on Flickr HPVL og S.Hafsmo reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Blir forelska på nytt hver gang jeg ser bilder av bilen din Skal ha en slik en dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Ble veldig tøft med luftinga til bremsene og det sorte taket gjorde seg ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Ble tøft med svart tak... Ser sikkert enda bedre ut live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Blir forelska på nytt hver gang jeg ser bilder av bilen din Skal ha en slik en dag ! Du får vente en god del år så kan du kanskje få kjøpe denne ...hvis jeg noen gang skal kvitte meg med den da... Ble veldig tøft med luftinga til bremsene og det sorte taket gjorde seg ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Ja håper det funker greit med inntakene. Ser bra ut så langt på taket. Har ikke fått sett så nøye enda siden det sprutregnet da den var ferdig og den er over gjennomsnittet (mitt) skitten nå Ble tøft med svart tak... Ser sikkert enda bedre ut live. Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Som jeg sa, så er Z4 coupe den eneste bilen som faktisk kler sort tak, og din er absolutt ikke noe unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Synes looken ble bra. DSC_2006 by mr.stream77, on FlickrDSC_1988 by mr.stream77, on FlickrDSC_1996 by mr.stream77, on Flickr Henrik K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Rått med det taket! Fet bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Frekt Edit: Kom til å tenke på noe, z4'en har jo n52b30 motor, samme som meg, men du har 265 mot mine 258hk, vet du hva forskjellen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2014 Ja ble brukende dette. Men må nok klage litt. er ikke fornøyd med arbeidet. De har bare skåret folien og lagt den inntil pakningen til frontruta sånn at man kan se en tynn rød stripe over hele taket. Dal-Z: Ingen anelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kegel Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Steinrå bil! Syns ikke så mye om Z-serien generelt, men Z4 coupe er drittøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Knalltøff! Savner Z4en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Steinrå bil! Syns ikke så mye om Z-serien generelt, men Z4 coupe er drittøffe! Ja de er i grunnen det Knalltøff! Savner Z4en min. Ja det tenker jeg nok du gjør Så litt mer etter siste ukers fikling. Fortsatte på bremsekjølingen, men ser at jeg nok må endre litt på planene. Kommer nok etterhvert til å skjøte rørene og helt sikkert handle inn slike (lånt bilde fra google): Montert H&R nedre stabilisatorstag fremme og bak. ENORM forskjell! Og montert nye GSP topplagre bak Fikk på smalere framdekk også i dag. Så nå får jeg håpe det ikke subber så mye i innerskjermene i Angsten på Rudskogen Dekkkene er fremdeles Michelin Pilot Super Sport, men nå 225/35-19. Og så har jeg fått tatt en kjapp polering og nytt lag med voks. Også fylt i lakk i steinsprut rundt om. Disse skal etterfylles med klarlakk og så våtslipes. Men det tar jeg etterhvert. Har til slutt handlet inn noe til et nytt spennende, lite prosjekt. Dette blir ikke gjort i en håndvending akkurat. Stay tuned Rimelig klar for E30meet nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå