Skårholen Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Skjønner at de er en favoritt, for de er smakfulle. Tipper de blir bra på minien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ja satser på at de vil funke bra på bilen og at de fyller greit ut uten bruk av spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Så får vi se da at jeg ikke har blitt lurt. Har nå i alle fall betalt for 4 stk. hjul som jeg tenkte å sette på MINIen. Blir rett og slett (forhåpentligvis) så enkelt som dette Jeg valgte å moderere meg litt med tanke på prisen. JEg har veldig lyst på nye hjul til Z4en også til neste år. Så da ble det disse. Originale, nye i eske 8,5x19 AC Schnitzer Type II. En av mine all time favoritter. Det der blir veldig bra Men jeg skjønte ikke helt hva du mente med at du måtte moderere deg mtp pris og derfor ble det originale AC Schnitzer hjul? Koster ikke disse flesk som alt annet av AC Schnitzer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 1200 Euro på Ebay Hjulene er gamle men har aldri blitt brukt. Ikke testet på bil eller hatt dekk påmontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Ahh, da så Blir garantert bra sålenge de dukker opp da Det gjør de nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Satser på begge deler ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Blitt en del blått her inne i det siste. Ikke så rart det egentlig. Kjekt med ny bil Men i dag tok jeg Z4en til jobb. Over 3 uker har den nå stått urørt. Så ikke ut. Så da fikk den seg en god og etterlengtet vask. Ellers ingenting nytt. Snart inn til vinterlagring. DSC_2645 by mr.stream77, on Flickr DSC_2627 by mr.stream77, on Flickr DSC_2594 by mr.stream77, on Flickr DSC_2578 by mr.stream77, on Flickr sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 faen så shinny den bilen din er StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Satser på at den blir enda mer shiny til neste år -Roger- og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jøss, har Tommy fått seg egen voks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jupp. Hadde lansering på OMS. Der solgte de 10 stk som ble signert og nummerert. Kommer i salg i begynnelsen av november er planen. men et begrenset antall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Helt rå den z4en! Blir meget bra med nye hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Du fikk sneket deg til en på OMS ja! Gratulerer med ny bil, måtte jo inn å myse selv på finn når jeg så din MINI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Helt rå den z4en! Blir meget bra med nye hjul Takktakk Men nyfelgene skal på MiNIen Du fikk sneket deg til en på OMS ja! Gratulerer med ny bil, måtte jo inn å myse selv på finn når jeg så din MINI. Takk for det Var ikke selv på OMS. Tommy kom personlig og leverte voksen til meg på kontoret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Enda bedre det da... Du får legge ut noen bilder og tanker om voksen når du får brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå