StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Skal legge den på MINIen nå snart. Z4en får ikke smake før til våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Så på onsdag ble den røde parkert for vinteren med litt mindre kilometerstand enn jeg hadde trodd for 2014. Ble visst litt mindre ratting i år også :/ Får satse på litt lengre turer til neste år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Satan rart og se at den bilen din er gått så lite Når jeg hadde z'en kjørte jeg den mellom 13 og 16.000 km på den korte tiden jeg hadde den kjørte jo hele tiden! Klarte ikke la vær, den var så forbanna morsom:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Hehe. Ja det er vel kanskje det. Men jeg vil spare på den så mye jeg kan siden dette er en bil jeg vil ha i mange år Og siden jeg bor på vestlandet som det for det meste er dårlig vær så blir det ikke så mange turene. For meg er det veldig feil å bruke denne som hverdagsbil i allslags vær. Er vel kanskje derfor den er såpass pen som den er Den var jo så og si ny da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Da var de i hus RS-Heggem, MagnusHN, sv90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 misunnelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 nice hvor kjøpte du de fra egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Fant ett ubrukt sett på ebay.de 1200 euro må jo være årets kupp fra min side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 det er jo bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Tøft. Skal disse benyttes som sommerhjul på Minien? Hvilken størrelse er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det skal de 8,5x19 ET43 på alle 4. De originale som står på nå er 7,5x19 ET52. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det skal de 8,5x19 ET43 på alle 4. De originale som står på nå er 7,5x19 ET52. det høres jo ut som en oppskrift som kommer til og sitte perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Blir nok bra skal du se , Blir ca likt som på denne. Den har i alle fall samme dim og innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 28, 2014 Share Skrevet Oktober 28, 2014 Det blir ikke feil en plass det der Hver gang du gjør noe med bilene dine kunne jeg ønske at jeg hadde myye dypere lommebok #jegogvilhandle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2014 Nå pleier jeg jo ikke grave så veldig dypt i lommeboka med mine modifikasjoner. Men føler og tror jeg gjør de riktige grepene med et ok budsjett. Så har jeg heller ikke brukt så mye penger på omregistrering opp igjennom. Husk at Minien er min bil nr. 5 siden 1995 sv90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå