Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...

Hvordan synes du Paceman er med H&R fjærene? :)

 

 

Bare jeg snart får av Runflatdekkene så blir den meget bra. Sitter godt på veien og ser bra nok ut høydemessig. Jeg er vant til stive biler så den er i kategorien komfortabel i mine øyne :) 

 

 

Veldig stilig den Z4en din!! :smile:

 

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg snart får av Runflatdekkene så blir den meget bra. Sitter godt på veien og ser bra nok ut høydemessig. Jeg er vant til stive biler så den er i kategorien komfortabel i mine øyne :)

 

 

 

Takk for det :)

 

Hvor bestilte du fjærene hen? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fahrwerk-24.de/default.aspx

Kjapp levering og greie priser. Fant de først på ebay men tok kontakt direkte for å kunne slippe den tyske momsen. Fjærene kom på rett over 1600,- med frakt og moms. Men det var den gang da Euroen var lav :P

 

Kjøpte også H&R stabstagkitet til Z4en derfra. Handler gjerne der igjen :)

 

Har du og kjøpt deg Paceman eller?

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://fahrwerk-24.de/default.aspx

Kjapp levering og greie priser. Fant de først på ebay men tok kontakt direkte for å kunne slippe den tyske momsen. Fjærene kom på rett over 1600,- med frakt og moms. Men det var den gang da Euroen var lav :P

 

Kjøpte også H&R stabstagkitet til Z4en derfra. Handler gjerne der igjen :)

 

Har du og kjøpt deg Paceman eller?

 

Takker, da skal jeg ta en titt der :)

Nei, er bare en kompis som lurte på hvordan bilen din var med H&R fjærer og hvor du hadde kjøpt dem :)

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du?  :headbang:

Fortell fortell! Få se få se!!  \:D/

 

Stemmer det:) Må prioritere litt annerledes framover. Så skal selge 550ixen. Har derfor sett meg om etter billigere bil. Valget falt på Z4 igjen, min fjerde Den kommer fra Tyskland på torsdag. 2006 3.0Si i Titansølv med traum rødt skinn. Gleder meg vel så mye som når jeg kjøpte 550ixen.. Har jo tatt moddinga langt før på en liknende en, så blir vel ikke like ekstrem denne. Må gjerne komme med noen tips StigJ:)

Endret av bmwZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo spennende ut :) Sølv i utganspunktet må jewg innrømme er litt kjedelig, men med et blodrøde seter blir det jo skikkelig classy. Blir spennende å se denne her.

Regner med du allerede vet at ESS endelig har laget presse til disse. Så ut i fra dine tidligere biler og modifiseringer er det jo fare for at du blir førstemann med presse i en 3.0si Coupe :P

 

Eneste tipset jeg har så langt er å kjøre den hardt i ny og ne. Blir den puslekjørt begynne denne motoren fort å tikke. DEtte er et veldig kjent fenomen. Men det har aldri vært registrert motorhavari pga. dette. 

 

 

Holder forøvrig på å dø på meg nå. Vil ha vår og ha ut lekebilen ASAP!

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes jo spennende ut :) Sølv i utganspunktet må jewg innrømme er litt kjedelig, men med et blodrøde seter blir det jo skikkelig classy. Blir spennende å se denne her.

Regner med du allerede vet at ESS endelig har laget presse til disse. Så ut i fra dine tidligere biler og modifiseringer er det jo fare for at du blir førstemann med presse i en 3.0si Coupe :P

 

Eneste tipset jeg har så langt er å kjøre den hardt i ny og ne. Blir den puslekjørt begynne denne motoren fort å tikke. DEtte er et veldig kjent fenomen. Men det har aldri vært registrert motorhavari pga. dette. 

 

Så den begynner å tikke når den ikke kjøres hardt? Høres ut som om de motorene elsker å bli kjørt hardt og hater søndagskjøring på 1500rpm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Lengre stillstand og søndagskjøring med hatt liker de ikke. 

 

Min tikket et par ganger rett etter jeg hadde kjøpt den. Etter det har den vært helt fin. Kan det ha noe å si at bilen var over 3 år med kun 19k på telleren og forrige eier var godt over godt voksen? :P

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...