-Anders- Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Absolutt ingen pakkisvogn det her. Og pakkisvogn høres forsåvidt ikke pent ut heller. Men hva har skjedd med folk her inne a? Bare det nevnes pakkis eller utlending går jo folk helt av skaftet. Jeg er enig i at slike utsagn kan virke støtende, men come on! Jeg hører hver dag på jobb at jeg kjører pakkisbil, og jeg bryr meg ikke. Jeg tror dere med minoritetsbakgrunn og bmw bare må smile litt mer. Se realiteten i at slike ting kan ikke ryddes opp i gjennom bimmers. Jeg personlig tror vi må gjennom hvertfall 2 generasjoner til med 3 serie før vi kanskje kan begynne å glemme ordene kebabtralle, pakkisbil og andre fantasifulle utsagn!! Kanskje på tide å begynne å bry hodet med litt viktigere ting!
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Akkurat denna bilen synes jeg ikke var så spesiellt fin i grunnen! Ble litt for mye Norges eneste ditt og Europas første datt snakk synes jeg, liker ikke sånn voldsomt super skryt. Og at den går som en S5 kommer jeg ikke til å tro på før jeg ser det med egene øyne for en S5 er noe HELT annet enn en 3,0TDI! Har kjørt 3,0 TDIen og sprek i hauger og lass var den men jeg neketer å tro at den går som en S5 altså Når det er sagt så er A5 en utrolig lekker bil, flotte linjer og et pent og ryddig interiør i forhold til det erkekjedelige i E92! Ikke er de gale i pris heller med 1,8TFSI motoren selv om den er slapp, selv med 170 hk! Ble ikke imponert av den da den ikke gikk bedre enn min tunge Audi 100 2,6 med V6 og 150 hk! Hadde noen jekkene drittunger i antagligvis sin fars hvite A5 som dreiv å yppa og mobba bak meg på E18 her for en stund siden da jeg kjørte 100en! Jeg ga det "gamle ørn" kunne og etter flere forsøk fra A5ens side og hastigheter opp over 200 km/t så ikke faen om de klarte å få has på meg, jeg hadde LED lysa i speilet hele veien og de gangene de ville forbi så kom de ikke lengre enn blindsona mi så måtte de bare gi seg! Mot en en tung gammel bil med mindre hester Jeg hadde virkelig ikke trodd at A5en skulle gå like godt
Erebus Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Skrevet Mai 3, 2010 faen så hårsåre folk er her a...jeg mener jo ikke pakkis rasistisk... minner meg bare veldig om den Bling-industrien vi ser i USA. Ser bare utrolig hjemmebygget/harry ut. denne her var alt harry med, men jeg synes det er cheesy når jeg ser en helt ny bil der noen åpenbart har vært "lure" og kjøpt seg 20 tommere på Tommy shariff i etterkant...ikke råd til å bestille fabrikksfelger?
E.H.D Skrevet Mai 3, 2010 Skrevet Mai 3, 2010 Håper virkelig ikke at du sannenligner felgene på denne med sharif felger.
-Erik- Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Absolutt ingen pakkisvogn det her. Og pakkisvogn høres forsåvidt ikke pent ut heller. Men hva har skjedd med folk her inne a? Bare det nevnes pakkis eller utlending går jo folk helt av skaftet. Jeg er enig i at slike utsagn kan virke støtende, men come on! Jeg hører hver dag på jobb at jeg kjører pakkisbil, og jeg bryr meg ikke. Jeg tror dere med minoritetsbakgrunn og bmw bare må smile litt mer. Se realiteten i at slike ting kan ikke ryddes opp i gjennom bimmers. Jeg personlig tror vi må gjennom hvertfall 2 generasjoner til med 3 serie før vi kanskje kan begynne å glemme ordene kebabtralle, pakkisbil og andre fantasifulle utsagn!! Kanskje på tide å begynne å bry hodet med litt viktigere ting!
Just-turbodiesel Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition hva faen har det med pakkis å gjøre?Tilbakestående amøbe!!! Det lukter faktisk litt pakkis av den bilen der... Når det er sagt, så har ikke pakkis noe med alle pakistanere å gjøre. Det er snarere noe som omtaler en spesiell gruppe pakistanere som er veldig flashy av seg (klær osv, ofte så mye at det blir stygt), de tror ofte også at alle biler blir kulere med SINNSYKE bodykit, subbe fartsdumper-senk og felger som stikker uttafor gummien som bare er 1 cm tjukk. bortsett fra bodykit så er jeg helt enig med "pakkis-stuket", mye bedre enn triste nordmenn som trur at 30mm senk hjelper eller 75" hjul som kanskje har 215 dekkbredde med 515 i profil, har faktisk sett langt verre norske eksempler på hjernedøde stuk... shahin fra oslo har den fineste w124n jeg har sett for eksempel, samt kompiser av han som har knesenka 210r med stuk osv, eller assim gondahl eller den rosa e46 caben osv osv.
Silverboy Skrevet Mai 13, 2010 Skrevet Mai 13, 2010 herlig hvordan det står "ikke vits å prute, da kan du kjøpe deg en annen bil!" også avslutter han med "kom gjerne med bud!" selv om jeg har jo vært borti annonser der det står "selges for 150.000 eller bud", og når man ringer for å gi ett bud så får man som svar at det var HØYERE bud vedkommende var ute etter... "nei, jeg har lyst til å gå 160.000 for denne jeg, selv om den er til salgs for 150.000, for dne var så fiiiiiin "
olavskar Skrevet Mai 14, 2010 Skrevet Mai 14, 2010 herlig hvordan det står "ikke vits å prute, da kan du kjøpe deg en annen bil!" også avslutter han med "kom gjerne med bud!" selv om jeg har jo vært borti annonser der det står "selges for 150.000 eller bud", og når man ringer for å gi ett bud så får man som svar at det var HØYERE bud vedkommende var ute etter... "nei, jeg har lyst til å gå 160.000 for denne jeg, selv om den er til salgs for 150.000, for dne var så fiiiiiin " He he. Leste annonsen da den kom ut på finn.no, og synes det var morsomt ordspill det der ja..
bimmer_boy Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Ifølge denne selgeren : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21843700 Custom edition? Pakkis edition Du er vel ikke tilbakestående er du? Hva pokkern har dette med rase eller nasjonalitet og gjøre? Det er lov å være missunnelig på andre, men hold for deg selv neste gang;) Dessuten så høres navnet på selgeren ganske så norskt ut for meg!
SSM Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Hva som er pakkis med denne bilen? Den er grise lekker og Audi koster penger.
Evenol Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Absolutt ingen pakkisvogn det her. Og pakkisvogn høres forsåvidt ikke pent ut heller. Men hva har skjedd med folk her inne a? Bare det nevnes pakkis eller utlending går jo folk helt av skaftet. Jeg er enig i at slike utsagn kan virke støtende, men come on! Jeg hører hver dag på jobb at jeg kjører pakkisbil, og jeg bryr meg ikke. Jeg tror dere med minoritetsbakgrunn og bmw bare må smile litt mer. Se realiteten i at slike ting kan ikke ryddes opp i gjennom bimmers. Jeg personlig tror vi må gjennom hvertfall 2 generasjoner til med 3 serie før vi kanskje kan begynne å glemme ordene kebabtralle, pakkisbil og andre fantasifulle utsagn!! Kanskje på tide å begynne å bry hodet med litt viktigere ting! Trådens mest fornuftige innlegg! Takk Anders. For min del så kan du lese gjennom dette et par ganger, Wicky. Du er faktisk en av de som går av skaftet bare det nevnes pakkis eller utlending.
TommyL Skrevet Mai 15, 2010 Skrevet Mai 15, 2010 Ja. Må være slitsomt å være så hårsår altså. Hører kebabtralle, Black Mans Wagon, og pakkisføner på jobben stort sett hver dag, og alle som sier det synes det er genialt morsomt og skikkelig banebrytende, akkurat som om jeg ikke har hørt alt sammen før til det kjedsommelige. Men gidder jeg å bry meg? Neida. Selv om jeg er etnisk norsk, så tror jeg ikke jeg hadde giddet å bruke så mye energi på det om jeg ikke var det. Angående topic, så var felgene for bling for meg. Og 800 000,- hadde jeg brukt på noe annet mye finere enn en Audi 3.0 TDI. En E92 med litt motor f.eks. Men jeg er nok ikke så objektiv da 240hk 500NM og 0-100 på 5.2s...samme som en e46 M3 (eller er det 5.1s?). Har jeg ikke tro på i det hele tatt skal jeg være ærlig. Tror den hadde fått greit med pisk av M3'en.
Erebus Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Skrevet Mai 16, 2010 ja jeg har litt vanskelig for aa se for meg at den drar ifra en E46 M3 paa baann spiker...
CrZyWiz Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 Audi gutta liker jo å skryte på seg noen sekunder\cm osv
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2010 Skrevet Mai 16, 2010 ja jeg har litt vanskelig for aa se for meg at den drar ifra en E46 M3 paa baann spiker... +1 Det skulle jeg også likt å se i allfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå