posefant Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Bilia i Tønsberg ... 950,- eks MVA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 3, 2010 Share Skrevet Mai 3, 2010 Bilia i Tønsberg ... 950,- eks MVA. ja, og hva med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 det var jo rimelig!! hos oss tar vi 1625 inkl. moms på bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 det var jo rimelig!! hos oss tar vi 1625 inkl. moms på bmw Det var en riktig upris for et verkstedbesøk. Glad Trondsen ikke er så gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 syke priser på verksteder rundt omkring, tenk om alle håndtverkere skulle tatt samme priser f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 det var jo rimelig!! hos oss tar vi 1625 inkl. moms på bmw Min lokale bmw forhandler skal ha 890kr + moms ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 syke priser på verksteder rundt omkring, tenk om alle håndtverkere skulle tatt samme priser f.eks? husk at de ikke trenger å betale store lokaler, veldig mye verktøy, kundemottakere osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 det var jo rimelig!! hos oss tar vi 1625 inkl. moms på bmw Det var en sinnsyk pris for verksted timer, da bør dere virkelig gi god service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 syke priser på verksteder rundt omkring, tenk om alle håndtverkere skulle tatt samme priser f.eks? husk at de ikke trenger å betale store lokaler, veldig mye verktøy, kundemottakere osv. Ikke mye verktøy? Sist jeg veide firmabilen min ganske ribba veide den 2.9 tonn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg jobber i mekanisk industri. Jobber vi på eksterne lokasjoner er timeprisen på budsjettjobber ca 480kr/t på dagskift. Det er ikke direkte billige investeringer som er gjort for slikt "enkelt" arbeid.. I verkstedet, tar vi fort 600kr/t for en jobb, men da har vi flere ingienører og langt mer administrativt arbeid samt noen tusen m2 med verkstedslokale og betale for.. Likevel klarer vi å gå greit i pluss. Jeg skal levere bilen til fatteren på oljeskift, Møller skal ha 3500kr for dette, en jobb de skriver 1-1,5timer for. "Det er så mange deksler som skal ned, og filteret sitter så vanskelig til.." var beskjeden jeg fikk.. De må jo vitterlig ha 3kaffipauser og lunsj bakt inn i den timeprisen der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg jobber i mekanisk industri. Jobber vi på eksterne lokasjoner er timeprisen på budsjettjobber ca 480kr/t på dagskift. Det er ikke direkte billige investeringer som er gjort for slikt "enkelt" arbeid.. I verkstedet, tar vi fort 600kr/t for en jobb, men da har vi flere ingienører og langt mer administrativt arbeid samt noen tusen m2 med verkstedslokale og betale for.. Likevel klarer vi å gå greit i pluss.Jeg skal levere bilen til fatteren på oljeskift, Møller skal ha 3500kr for dette, en jobb de skriver 1-1,5timer for. "Det er så mange deksler som skal ned, og filteret sitter så vanskelig til.." var beskjeden jeg fikk.. De må jo vitterlig ha 3kaffipauser og lunsj bakt inn i den timeprisen der.. er dette pris inkl. olje og filter? må tenke på at olje ikke er billig lengre, ca. 300kr pr. liter+ er ikke uvanlig for longlife olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 300,- litern? Og jeg som bare betalte 149,- på BilXtra for en 4-5 litersdunk ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Jeg jobber i mekanisk industri. Jobber vi på eksterne lokasjoner er timeprisen på budsjettjobber ca 480kr/t på dagskift. Det er ikke direkte billige investeringer som er gjort for slikt "enkelt" arbeid.. I verkstedet, tar vi fort 600kr/t for en jobb, men da har vi flere ingienører og langt mer administrativt arbeid samt noen tusen m2 med verkstedslokale og betale for.. Likevel klarer vi å gå greit i pluss.Jeg skal levere bilen til fatteren på oljeskift, Møller skal ha 3500kr for dette, en jobb de skriver 1-1,5timer for. "Det er så mange deksler som skal ned, og filteret sitter så vanskelig til.." var beskjeden jeg fikk.. De må jo vitterlig ha 3kaffipauser og lunsj bakt inn i den timeprisen der.. er dette pris inkl. olje og filter? må tenke på at olje ikke er billig lengre, ca. 300kr pr. liter+ er ikke uvanlig for longlife olje 3500 for oljeskift er skandale og hadde jeg stått bak kassen hadde jeg blitt flau for å kreve inn det beløpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 300,- litern?Og jeg som bare betalte 149,- på BilXtra for en 4-5 litersdunk ... Det er ihvertfall ikke den spesifiserte LongLife-oljen på en nyere bil. Både BMWen og Audien er oppe i 30.000km intervall og LL-olja koster flesk. Selvfølgelig går det an å få den billigere enn hos forhandleren, men så skal en ha det forbanna stempelet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 300,- litern?Og jeg som bare betalte 149,- på BilXtra for en 4-5 litersdunk ... Det er ihvertfall ikke den spesifiserte LongLife-oljen på en nyere bil. Både BMWen og Audien er oppe i 30.000km intervall og LL-olja koster flesk. Selvfølgelig går det an å få den billigere enn hos forhandleren, men så skal en ha det forbanna stempelet da... Aaa! Skjønner ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå