Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
....gikk opp i lønn og sitter igjen med en pen slump penger etter at husleie og andre regninger er betalt så da kan jeg ta meg råd til en stasbil..hmm....

Huff. Kjipt når det skjer :lol: Kjenner til det der. Farlige saker når utgiftene ikke strekker til.

Skrevet

hahahahaah :P men nå får jeg vel nok utgifter....artige saker...og det som blir igjen etter bilutgifter skal spares og brukes på bikkje..hmm...

Skrevet

hmm...kjøpe 730D fra privatperson? Eller 735 bensin fra forhandler?Pris og utstyrsnivå er tilnærmet likt, men dieseln er kjørt 60tusen mer en bensin bilen..hmm...

Skrevet

stemmer bensin jeg altså. mye mindere som kan gå galt med de. litt dyrere i drift selvfølgelig men. men har til gjengjeld lyden og motorgangen synes nå jeg.

pluss med mindre km og forhandler og

Skrevet

ja er litt usikkert hva det blir...eller....har igrunn alleredekjøpt meg enbil...hmm...

men...har ikke signert no kontrakt så står fritt....men er nok kanskje smartere med bil fra forhandler? Spesielt om man tegner en ekstra garanti for 3800kr i året..hmm...

Skrevet

forhandler er somregel tryggest. men kan være luringer de også. ingen kan reglene bedre enn en selger. og det kan også være negativt. man må jo kunne reglene for å komme rundt de på lure måter :S

Skrevet

vel...jeg kan reglene nå jeg også :P Denne forhandleren tilbydde selv å eu godkjenne bilen før salg, ta naf-test om jeg ønsket, samt tilbydde meg ekstra garanti via en annen tilbyder (denne garantien funker knall da vi har testet den på en annen bil!!)

Så alt i alt ser det ut som det blir en ny og litt annerledes bil til neste helg :)

Skrevet

ikke finn på å kjøp en sånn bil privat. Få garanti.... Jeg har solgt en sånn og vi har vel bytttet ut det aller meste.Få kjøpt så lang garanti du kan og kos deg masse med bilen. Er fin å kjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...