Ellingsen B. Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Såå... Noen som har fått pengene sine enda? Innen ei uke har nå blitt 8 dager her. Mulig jeg er streng ila juni mnd.
Wacman Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Med mindre du jobber i jønnbanen, der er det gule priser for å si det slik ! Jepp, eller er samboer med noen som er barn av en ansatt i jernbanerelatert virksomhet Jeg betaler 3k i året for delkasko på E28'en.
Nytern Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Såå... Noen som har fått pengene sine enda? Innen ei uke har nå blitt 8 dager her. Mulig jeg er streng ila juni mnd. Nice! Er forøvrig kjempefornøyd med Gjensidige, betaler ca 5000 i året for fullkasko m/leiebil og 16k km i året. If ringer meg med jevne mellomrom og lover matche prisen jeg har hos Gjensidige, de blir like eid hver gang
Ellingsen B. Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Såå... Noen som har fått pengene sine enda? Innen ei uke har nå blitt 8 dager her. Mulig jeg er streng ila juni mnd. Nice! Er forøvrig kjempefornøyd med Gjensidige, betaler ca 5000 i året for fullkasko m/leiebil og 16k km i året. If ringer meg med jevne mellomrom og lover matche prisen jeg har hos Gjensidige, de blir like eid hver gang Vi har ofte bra pris på BMW. iF var ikke no glad BMW..
jonr- Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Jeg liker kke dette, først betaler vi som vanlig 10% for høy premie, deretter får vi de 10% tilbake, men da skal plutselig staten ha 28% skatt. Dette er helt urimelig, jeg har ingen aksjer i gjensidige som jeg vet om. Nei da er det bedre de bruker de pengene til å redusere neste års premie, det hadde vi tjent mest på. Du er en av få som har skjønt det Hørt rykter om at gjensidige har økt med 10% dette året også. De økte 10k bare på m3en min i fjor. (nei, jeg har ikke gjensidige lenger).
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Jeg har Gjensidige nå. Vært kunde hos If rimelig lenge nå, men de kommer jeg ALDRI til å bruke igjen. ALDRI! De krevde over 10 000 kr for kun ansvar med 8000km pr. år for en standard e39 sedan 520i, mens Gjensidige gav meg samme greiene for 3500! Vel å merke med 70% bonus fra begge selskapene. Ellingsen her inne fikk ordnet meg ny forsikring hos Gjensidige. Betaler ca 900 kr mnd fra If vanligvis. Men denne mnd hadde de satt opp 1960 kr! UTEN å gi beskjed om det?! FREKT! IF = gribber! Vil iallefall være Gjensidige kunde en god del fremover, og dette med å utbetale utbytte til kundene, trekker bare meg mer mot de:D
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Husk at dere må bekrefte kontonummer for utbytte hvis det ikke er gjort tidligere.
opeth84 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Husk at dere må bekrefte kontonummer for utbytte hvis det ikke er gjort tidligere. Ellingsen. Fikk du sms'en jeg sendte angående høyere betalingssum fra If plutselig? Er det i det hele tatt LOV å gjøre uten å gi beskjed til meg?
Ellingsen B. Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Husk at dere må bekrefte kontonummer for utbytte hvis det ikke er gjort tidligere. Ellingsen. Fikk du sms'en jeg sendte angående høyere betalingssum fra If plutselig? Er det i det hele tatt LOV å gjøre uten å gi beskjed til meg? Glemte jobbtlf hjemme idag. Kan du sende meg pm eller mail ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå