Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsomt å lese han just-diesel som driter seg ut gang på gang her på forumet :-) At man ikke eier skamvett, når man ser resten av forumet le av idiotien sin.

Forøvrig, visst E30 M3 er så mislykket, så er jo Sierra Cosworth enda verre. M3'n herjet i DTM over Cosworth'ene, unntaket var de banene med få svinger som favoriserte høy effekt(Cossiene hadde mye mer effekt en M3'ene) Men tapte likevell på de fleste andre banene. Eide en Cossie tidligere, veldig velholdt og fin. Men laaangt ifra BMW klasse, mtp kvalitet,kjøreegenskaper og opplevd kvalitet. Solgte den til fordel for E34 M5.

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei det er ikke bare rett fram det skal gå fort.

Det er bare for jenter som ikke kan kjøre bil annet en rett fram.

Skrevet

Kan dere ikke bare innse at dere er relativt uenige om E30 M3 er en brukanes bil eller ikke?

Selv ville jeg definitivt hatt en Corvette 2010 som Nr 1 på lista.

dzllv3w2nyjbsx0g9ezs.gif

Skrevet

Er ikke det jeg mener, men skjønner ikke hvorfor du anklager e30 M3?! Det er jo drømmebil for alle! En meget populær bil, men desverre veldig få lagd, derfor den holder seg i pris, og det er en klassiker uten like for 99.9 % her inne, den 0.1% er jo selvfølgelig turbodiesern, tror du egentlig er litt missunelig på de som har e30m3. fordi du sikkert ikke har råd til en selv!!

Skrevet

Vel nå er vel ikke E30M3 drømmebil for alle da men....! Det er den realistiske drømmebilen min hvertfall.

Men skal jeg rote frem den absolutte drømmebilen så må man opp noen millioner i pris. Alikevell er jeg ikke sikker på om at jeg hadde vert tilfreds med en slik bil.

Skrevet
cossie er dritt, ford er møkka bil, du skrur 5 av 7 dager i uka

:roll:

Ja, Cossie er dritt! De er bare blitt brukt i rally og baneracing i 10 år, og banket bl.a E30 M3 på bane ved flere anledninger. Bedre motorer tror jeg nesten ikke du får. Biler blir gjerne behandlet etter verdi, og disse bilene var billige (Sierra) på 90- og begynnelsen på 2000-tallet, derfor ble mange herjet ihjel. Det er ikke dårlige biler fordet.

Og du da Just-turbodiesel. Jeg vet ikke om noen som er mer påståelig på ting man ikke har peil på enn du. Kudos! :applause:

jeg skjønner seriøst ikke hva problemet deres er, bilen er mislykka, men dere kommer her med alle slags personangrep fordi dere ikke ser selv at dere ser bort i fra åpenbar fakta. :applause: Er vel heller jeg som bare kan gratulere, får håpe dere blir litt mer voksne en gang i framtida, så slipper jeg å le. #-o Men greit, masse jeg ikke har peiling på, men svar meg på følgende: MÅ jeg late som om jeg syns det er en bra bil, kan jeg ikke forklare hvor elendig jeg syns den er?! Enda verre er det jo at kidsa her på forumet har det som drømmebil :lol: jeg begynte med motorsvake biler og kjørte tidlig en e30 m3, den var ikke spennende i det hele tatt, selv om det teoretisk sett burde vært et stort og spennende sprang, fra e30 m3 til ascona b med 320hk var som å komme fra en traktor til en rakett, så jeg ser ikke helt hva jeg ikke har peiling på, forklar gjerne hva du mener :)

Amerikaner er noe helt annet, så vanvittig mye mer spennende, ingenting er mer opphissende enn en 500+hk amerikansk 8,3 liter som lager svarte lisser til et brøl av dimensjoner på tørr asfalt i 50 meter bortover...det er ingen trist vepsmotor i et trangt og kjedelig karosseri, svinger er kjedelig utenom drifting, så kjøreegenskaper i svinger er det absolutt minst viktige for min del.

Tja, hvor skal jeg begynne? Du skriver at "det er åpenbare fakta at E30 M3 er en mislykket bil"... E30 M3 ble ikke konstruert for å burne dekk, den ble konstruert for å slå ifra seg på europeiske baner (DTM/WTCC). Der passer det dårlig med en stor og tung sekser i fronten. Så til det den ble LAGET for, ble den alt annet enn mislykket, den ble en fantastisk suksess. Og nå er det en ettertraktet klassiker, mye fordi den var så suksessfull og gjorde seg et navn i motorsporten. Håper det forklarte litt av det jeg mente. Og nei, du MÅ ikke late som du synes det er en bra bil, du kan synes hva du vil for meg, men blir litt teit å prøve å overbevise alle oss andre her at den er mislykka fordi den ikke har sekser og ikke spoler rett fram i 3 gir :)

Da er jeg ferdig med å diskutere utenom topic ;)

Dette er en bil jeg veldig godt kunne tenkt meg, en RS500. De er desverre bare bygget med høyreratt, så det har vel gjort at jeg aldri har vurdert den seriøst.

ry8j1pdmzjwxazer8vl4.jpg

Skrevet

Mine realistiske drømmebiler fra BMW er

strøkent og originalt eksemplar av:

-E36 M3 3.2 uten SMG

-E34 M5 3.8 eller 3.6

-E46 330i/ci M-tech2

-E9 3.0 CSi

-E24 635 CSi

Andre er:

-Pontiac Transam 70-73

-Chevrolet Camaro 67-69

-Ford Mustang 67-68

-Porsche 911 3.2 carrera

-Mercedes-Benz W114 280CE

-Mercedes-Benz W124 500E

Denne lista kunne blitt meget lang men jeg tror dette får holde og husk folk at dette er en tråd om realistiske drømmebiler og ikke biler med prislapper med sjusifrede beløp :wink:

Skrevet
Kan dere ikke bare innse at dere er relativt uenige om E30 M3 er en brukanes bil eller ikke?

Selv ville jeg definitivt hatt en Corvette 2010 som Nr 1 på lista.

dzllv3w2nyjbsx0g9ezs.gif

ligna egentlig ganske mye på en dodge viper i formen

w7n6bv5d80qct6mjdfvy.jpg

Skrevet

Hvis vi snakker bruksbil, så må jeg si E60 535D. Snakker vi sommerbil, så må det bli et eller annet av Porsche. Henholdsvis 911, 993 eller 996 ;)

Og selfølgelig en E24 635CSI

Skrevet
Jeg skulle til å si velkommen etter :)

Det var akkurat det samme pressen og kritikerne sa da denne corvette modellen ble presentert :wink:

åja:P det har ikke jeg fått med meg, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...