Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skal si det er mange som drømmer om gammle amerikanske dritt biler med stiv bakaksel og bladfjøre...

Jøss så tragisk det er med gammle amcar biler..

Er en amerikaner jeg kunne tenkt meg og det er Corvette ZR1 08. Den synes jeg er tøff.. Resten er bare søppel for min del :)

1befbzndb9755ymxls7b.jpg

:lol:

Må du slutte å tulle. Du glemmer å nevne Stingray. Den er jo vanvittig lekker!

Men ville nok ikke hatt Amerikaner her på Sunnmøre. De er jo laget kun for rett-frem veier, omtrent.

Skrevet
Helt enig med larsen her gitt, og si at e30 m3 er en drittbil?!! Det er jo nettopp den som ER BMW! Skjønner ikke hvorfor du blander inn sierra cosworth?.. Bare for og ha noe og sammenligne mot e30 m3? Det går ikke du.. Du for mer bil ut av en e30 m3 enn cossie, les litt historie, så skjønner du det ganske så fort ;)

Tar jeg altfor mye feil om jeg mener å huske at M3'en har vært brukt en god del innen løp og til og med rally? Vant mye i sin tid også,har jeg hørt snakk om.

De er iallefall ikke stygge å se på. Men en E34 M5... DEN er gudommelig:D

Skrevet

...denne tråden her har glitt langt bort ifra temaet her. DRØMMEBILER. Denne tråden har blitt just-turbodiesel vs verdenen (m3-tema).

Kom med biler dere har lyst på, og respekter at folk har andre drømmebiler enn deg selv,takk :)

Skrevet
Det er en sterk link mellom BMW eiere og drømmen en Porsche, ser jeg :)

Hva skal man si - Tyskerbiler vett og bakhjulsdrift ;D

Skrevet
Siden Porsche er i fokus her, så må jeg nesten nevne MIN favoritt-porsche (er ingen spesiell Porsche-fan men), den 993`n som de bruker i "Bad boys". Den har utseendet og effekten i orden! :)

Den har jo faen ikke koppholdere engang.....

Skrevet
jeg må si at jeg er veldig svak for slike 80 talls 911,r :) Skal ha en slik en dag :)

xbc8rh3trpo0fq2fae3d.jpg

Går den der i Trondheims-traktene, eller er det bare et random bilde? Var Porsche-treff utenfor Nidarosdomen på igår (lørdag) og så en helt prikk lik en :) Synes de er grisekule de gamle !

Skrevet
...denne tråden her har glitt langt bort ifra temaet her. DRØMMEBILER. Denne tråden har blitt just-turbodiesel vs verdenen (m3-tema).

Kom med biler dere har lyst på, og respekter at folk har andre drømmebiler enn deg selv,takk :)

Hør, hør - slik skal det lyde. :)

Inspirert av dette, her er min favoritt. =P~

Folkevognhatere (og kanskje noen andre) får bare gråte en skvett. :mrgreen:

3emdi7klhj82odxxc656.jpg

Skrevet

dette er klart den tøffeste transporter/caravelle som er laga. må selvfølgelig være den med firkanta lysene. og den må jo ha gangstercap over ruta da.

og porsche motoren gjør det ennå bedre :D

ikke så pen denne desverre. men er riktig typen da. fineste lysa og den har gangstercap

oy266503rhhkrkp388ep.jpg

Skrevet

kjedelig å bli frakjørt en gammel vw T1 bus når man kjører en porsche da :P

forøvrig er min drømmebil som er mulig å oppnå om ikke så alt for lenge en blå E39 M5 00-03 mod med blå/svart skinn.

denne fargen eller lignende.

tmresbmmna9b1oir60pk.jpg

dette intereøret.

6fcd32vjmp2alh4damsl.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...