Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

BMW E46 M3: Nærmeste oppnåelige Bmw ///M. E36 M3 og E39 M5 blir i mine øyne for gamle, og de nyere er for dyre:(

Porsche 911 996 C2: Enkelt og greit fordi det er en Porsche, nydelig design, passende motorisert, og den har flere enn 2 seter!

Skrevet

Har hatt mange forskjellige drømmebiler gjennom tidene...

Kan jo ramse opp 2 realistiske.

-Opel Ascona B SR

-Chevrolet Chevelle SS '69

Ellers har jeg som de fleste andre vært innom Supra, Evo, Impreza og alle de "bilspillbilene"

Skrevet
E46 m3 ligger høyt oppe, men tror helt ærlig den hadde blitt litt kjedelig når man har blitt vant til motoren i og med at interiøret er likt bilen jeg har per dags dato. Derfor tror jeg det må bli en relativt ny, men tidløs porsche 911 av noe slag.

Alle motorer blir kjedelig etter x-antall gasspådrag, inkludert porsche 911 ;)

Skrevet

Jeg har mange drømmebiler men hvis jeg skal velge meg en som er realistisk og som jeg kan realisere om noen år så må det være F10 530D. Den er lekker å se på, nydelig og rå å kjøre og er rett og slett en skikkelig 5-serie slik som de er kjent for å være. Den skal være sort med mørke vinduer og 19" BMW M-sport felger, sort skinn og være rimelig godt utstyrt :wink: Ved siden av den i garasjen så skal det stå en dønn strøken E34 Alpina B10 4,0 8) Å få tak i en sånn hadde bare vært ubeskrivelig stas, selv om kvinnemennesket hadde vært vanskelig å få overtalt. Men en lykkelig mann hadde jeg vært så dette skal gjennomføres en gang :)

y997bipd79lon6ylr6ex.jpg

Skrevet

Min oppnåelig drømmebil for tiden er vel e36 m3 3.2l som jeg håper å få realisere om noen måneder :)

Min uoppnåelige bildrøm må vel bli noe ny 911 gt2/gt3 eller Ferrari 458 Italia.

Skrevet

Aston Martin V8 Vantage / DB9 (Designmessig den fineste bilen som er laget)

Porsche 911 gt2 (Bare overall helt rå)

Mercedes S500 4matic. (Kjørekomfort samt stor motor og har alt som trengs, hjemmekino på veien)

29772_10150175851180106_773040105_12191345_154452_n.jpg

Men den mest realistiske må jo være E46 M3.

Skrevet

Drømmebilene :

1 : BMW E30 M3 med godkjent s52 motor

2 : Toyota supra singel turbo med hvite skilter

3 : Nissan Skyline GT-R R33 med hvite skilter

4 : bmw E36 M3 / 1974 Porsche 911 ombygd til 1998 993 turbo

Skrevet

den som står i garasjen :)

En rød E30 M3 er min realisktiske drømmebil ,helt klart en bil som er og blir en stor klassiker.

Skrevet

Min realistiske drømmebil får skilter på denne uken og jeg henter den muligens på søndag. Neste steg på stigen må bli en Porsche 997.

Skrevet

Realistisk drømmebil er jammen meg ikke lett å spå. Kan nok fint ha en Porsche 997 GT2 om 6-7 år og bo på en liten hybel. På samme måte som jeg kan ha en hjemmebygd E30 turbo og bo i et greit hus med stor garasje og 20 år med avbetalinger foran meg. Kjenner en brannmann som eide F430i, var 29 år, og bodde i knøttliten leilighet. Prioriteringer og jernvilje for å nå sine mål er ALT.

Han tapte riktignok rundt 250 000kr på den bilen den tiden han hadde den, men hadde "once in a lifetime" opplevelser på Nurburgring, Spa, Hockenheim og Imola. I dag kjører han Volvo S60, og bor på gård.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...