Gå til innhold

Min 728ia E38


Stoppie_Master
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

her ser du listene jeg bytta ;)

viewtopic.php?f=6&t=146040

Det gjør seg helt klart med den mørkere utgaven, også trur jeg det også gjør endel at det er blankt. Etter at jeg blant annet har sett på din ;) at jeg har vurdert å legge klarlakk på de med litt svart i :)

Nu skal jeg ut å skitne til vogna, får se om den drar nå kvinnfolk på byen i kveld hehe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Synes bilen var litt for høy i ræva, så jeg slapp den ned litt over 1cm.

Men nu synes jeg den er litt for lett på rattet når jeg kjører på landeveien, så det har vell påvirket hjulstillingen.

Skal prøve å sleppe den ned en halv cm framme, så får jeg se resultatet. Hvis ikke, så får jeg ta en 4hjulskontroll med justering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
kondolerer, hehe. håper du fikk det du ville for den da, og at den har havnet i gode hender :D begynnt å tenke på noe nytt da?

Jeg fikk det jeg ville :D

Noe nytt er i tankene nu :!: Så det blir noen timer på autodb og finn nu fremmover. Må overleve med A6'ern enn så lenge... Har også en 520 jeg ikke har levert fra meg enda, som jeg kanskje kan trøste meg med i noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det får tiden vise :) Blir nu å ræse rundt i A6'n enn så lenge.

Kanskje jeg bare venter til jeg blir arbeidsfør igjen, så kjøper jeg meg en ny E38 ;)

:lol: :lol: Se der ja..Akkurat hva jeg mistenkte..Blir ikke no BMW på deg på en stund :lol: Skal se etter deg i A6 fra nå av da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det får tiden vise :) Blir nu å ræse rundt i A6'n enn så lenge.

Kanskje jeg bare venter til jeg blir arbeidsfør igjen, så kjøper jeg meg en ny E38 ;)

:lol: :lol: Se der ja..Akkurat hva jeg mistenkte..Blir ikke no BMW på deg på en stund :lol: Skal se etter deg i A6 fra nå av da ;)

Tja.... Har falt litt for denne, kanskje jeg må selge audien og heller kjøpe denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26415779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...