StigJ Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja det er vel egentlig kun snakk om prioriteringer man tar. Jeg gikk andre veien med dame og heim. Gjorde det slutt og kjøpte henne ut av huset. Så gikk jeg å kjøpte meg en skikkelig kosebil i tillegg Bruker minimalt med penger på tull (utenom bil da) og har heller ikke et høyt-utpåbyen-forbruk. Var heldig å kom meg inn på boligmarkedet i en meget grei tid og fikk tjent noen slanter på salget av gamleleiligheten. Aksjefond var visst heller ikke så veldig dumt å gå inn i midt i finanskrisa Tror det er sant at det fikser seg for snille gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 BMW lurte litt på om jeg ville teste Performance trimmsettet så hvis jeg får det så gjør jeg det. Hadde vært moro å møtes en gang. Din er vel den som lå tilsalg i Nord Norge? Du har twin turbo og jeg har ikke så hadde vært moro å sjekke de opp mot hverandre. Har jeg gått glipp av noe ang. ny motor ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 Facelift 335i har twinscroll singelturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 7, 2010 Share Skrevet Juli 7, 2010 har det veldig mye og si i forhoild til ytelse med "nye" turboen mot den gamle twin (var vel bi?) turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Det har vel noe med vekt å gjøre. Mener å huske at bilen er blitt 50kg lettere med den nye turboen. Det er litt diskusjon på bimmerpost vedrørende twin turbo og ikke. 335is skal vistnok ha den "gamle" motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Da har jeg fått på sportseksos. Det er det morsomste jeg noen gang har gjort med en bil! Helt konge. Skal en tur nedover til Skien og jeg gleder meg masse. Det dumme er at BMW Norge skal ha bilen tilbake på mandag, den skal nedover til Arendal og er der over helgen. Etter det blir den min for godt. Eller det vil si for en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 da har det skjedd litt. har hatt bilen i noen uker. Sportseksosen blir jeg ikke lei av, satt på m3 list bak samt sort grill. Kjempe fornøyd med det. Har også levert Performance felgene tilbake. Fikk fram felgene, men ikke bakfelgene. De skulle komme i midten av august, da får jeg de på i september og så er det snart vinterfelger! BMW Norge godtok at jeg leverte de tilbake. ellers var jeg en tur på rudskogen med sportsvogn klubben. Ble målt til 98,5 db så jeg kom inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 28, 2010 Share Skrevet Juli 28, 2010 Da har jeg fått på sportseksos. Det er det morsomste jeg noen gang har gjort med en bil! Helt konge. Skal en tur nedover til Skien og jeg gleder meg masse. Det dumme er at BMW Norge skal ha bilen tilbake på mandag, den skal nedover til Arendal og er der over helgen. Etter det blir den min for godt. Eller det vil si for en stund! Gratulerer med ny sportseksos, det ble utrolig pen lyd i 335en nå. Skal du gå steget videre med enda villere lyd, må du komme bort til oss å kjøpe deg en "Rød" en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 hehe takker. Får komme en tur bort til dere å se på bilen din! Tror nok ikke det blir en rød på meg. Både pengemessig og så banker ikke hjertet så mye for italia!!Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Flott bil det her, uten tvil! Men ikke ødelegg den med sorte nyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 ellers var jeg en tur på rudskogen med sportsvogn klubben. Ble målt til 98,5 db så jeg kom inn! Jøss, såpass. Min ble forøvrig ikke målt, men sjelden den går over 80. Hvordan fungerte den på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 hehe takker. Får komme en tur bort til dere å se på bilen din!Tror nok ikke det blir en rød på meg. Både pengemessig og så banker ikke hjertet så mye for italia!!Sorry! Ja, ser den Men en tur i en Scuderia burde få omvendt deg litt Neida, BMW er sjef det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 hehe takker. Får komme en tur bort til dere å se på bilen din!Tror nok ikke det blir en rød på meg. Både pengemessig og så banker ikke hjertet så mye for italia!!Sorry! Ja, ser den Men en tur i en Scuderia burde få omvendt deg litt Neida, BMW er sjef det.... Dere vet hvor dere finner meg. Men skulle jeg en gang kjøpt en sportsbil så hadde det nok blitt en Porsche fremfor en Ferrari. er noe med designet ellers var jeg en tur på rudskogen med sportsvogn klubben. Ble målt til 98,5 db så jeg kom inn! Jøss, såpass. Min ble forøvrig ikke målt, men sjelden den går over 80. Hvordan fungerte den på banen? Jeg så deg der, og hadde veldig lyst til å spørre om å sitte på en tur men så deg aldri ordentlig. Skal du på corvett klubbens sin kjøring? Hvordan bilen funket på bane?!! Det var første gang jeg kjørte egen bil på asfaltbane så jeg hadde nok lavere runde tid en de aller fleste hadde hatt på en moped(Hvis du ikke sier det til noen så ble jeg målt til 1,26). Har veldig lyst til å kjøre endel og derfor har jeg lyst på en bil som jeg tør å bruke også. Tenker derfor på en normal bruksbil og ett leketøy. driver å undersøker mye om z3 coupe nå fordi det må være en hysterisk morsom bil på ambulansepigg på vinter og det ser ut som du har det veldig moro med den på asfaltbane. Har du kjørt på isbane med bilen? I og med at jeg jobber med BMW så anser jeg det som det mest fornuftige leketøyet jeg kan ha. Flott bil det her, uten tvil! Men ikke ødelegg den med sorte nyrer! Sorry! de er allerede på. Bilen ser 100 ganger mer hissig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Skal på corvetteklubbens kjøring ja, skal du? Jeg bruker ikke min på vinteren, så nei, men ingen grunn til at den ikke skulle være gøyal der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet August 2, 2010 Forfatter Share Skrevet August 2, 2010 Vet ikke. Har ferie så lurer på å ta en liten tur. Er jo ikke dreven når det gjelder banekjøring, men blir ikke bedre av å ikke stille opp! Kanskje der hadde vært mulig å sitte på med deg noen runder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå