Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

Du har sikkert kommet nær blinklyshendelen som gjør at lyset lyser i den retning hendelen er satt. Dette brukes for eksempel langs veien el likn. Forøvrig må jeg tilføye at bilen ser vesentlig bedre ut med de nye hjulene. Er det Tveita jeg skimter i bakgrunnen også? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei alle lysene var på og bilen var startet....Men når jeg så på bilen gjennom mobilskjermen så blinka lysene...samme måte som de blinker på noen av topgear programmene når de filmer biler med ledlys...rare saker.... ja så bedre ut med de nye hjulene..Pluss nå klarer jeg å stoppe i tide i lyskryss også :P Pluss hjulene fyller opp hjulbuen...sånn delvis...

Ja er tveita ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei alle lysene var på og bilen var startet....Men når jeg så på bilen gjennom mobilskjermen så blinka lysene...samme måte som de blinker på noen av topgear programmene når de filmer biler med ledlys...

I alle fall for noen LED-lys som har to forskjellige styrker, så tror jeg det er sånn at de lager det svake lyset ved å slå av lyset en del av tida. Dette betyr at de står og blinker hele tida, men de blinker så raskt at øyet ikke ser blinkingen. Et kamera er mye raskere enn øyet, så gjennom det vil du kunne se blinkingen. Hadde du brukt lenger lukkertid, så er det ikke sikkert at du hadde sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska bilen her om dagen...lenge siden jeg vasket den ordentlig med svamp...

obzyasspd2h5o9v57qps.jpg

qusu3pi39iwuorm11zje.jpg

zwamxvc8nzu2e7qzohcs.jpg

gjtf7swq0cox8lyu5rky.jpg

47krai9l2lto580ai81o.jpg

tpzgjnqkjkrmz3eijr38.jpg

Også har jeg montert led i lysene under dørene og til skiltlyset...

4mh2mnb46lcfb47iyb9w.jpg

Men på vei hjem igår klikka bilen...Kom store klakke lyder...antispinn og slike ting koblet seg ut...Kom feilmld på motor..også slo bilen jeg bare av.....merkelig...Fikk start på den...men klakkelyden fra bakstillingen er sykt høy så imorgen blir det verksted...yeeeey....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minien er fremdeles gay selv om den er "feilfri" men igjen...hva skjer med girspaken? hahahaha

Ja gjorde seg med ledpærer...er en HELT annen verden når man åpner dørene nå...Men ville ikke bytte inne i kupeen...der liker jeg den originale lyssettingen...Gir mer varme... Men vil gjerne bytte ut lysene under dekorlistene i dørene til en sterkere version...Er så svakt lys i fordørene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men på vei hjem igår klikka bilen...Kom store klakke lyder...antispinn og slike ting koblet seg ut...Kom feilmld på motor..også slo bilen jeg bare av.....merkelig...Fikk start på den...men klakkelyden fra bakstillingen er sykt høy så imorgen blir det verksted...yeeeey....

Hvordan gikk det på verkstedet ? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg faktisk får mer og mer sansen for grønne biler (til tros for at jeg alltid har hatet det), men det forutsetter selvfølgelig riktige oppsett. Jeg syns imidlertid ikke noe om LED pærer (blått) og betegner meg heller som tilhenger av den varme følelsen som de originale halogen lysene gir.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare blått lys når man tar bilder..I virkeligheten er det helt HVITT lys...Ville ikke ha blått...Blir så harry... Jeg også hatet grønne biler...Men er som du sier...Må være den rette komboen...

Og i kupeen har jeg fremdeles varm halogeen feeling :)

Slakk drivknute..hm...kan det forårsake skrangling og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel bare kjørt over ei katt eller ett sykkelstativ, derav klink-klank-klonk lydene. Bare å ta ett par fartsdumper i tett på 100km/t så forsvinner lydene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...