SteffenM2 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Å herregud for et sykt stykke bil! DØD KULT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Denne er ikke tilsalgs om ikke man kommer med alfor mye. da er jo alt tilsalgs. Ikke noe grafiks, kun org patina på panser og bagasje lokk. Så rulla alpina kopi grå fargen. Eier av bilen og jeg var på en liten runde i Skien på dagen, de fleste smiler, ler, stopper nesten opp osv. ¨ Masse hyggelige komentarer og kjempe gøy at en sånn gammel bil kan spre så mye glede. Så får ikke noe mindere lyst på noe sånt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Tøff liten kar det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Det er vel ingen 02 da det er en 1600...? Dette er en 02 serie 1602- 1802 - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Haha, fikk litt lættis når jeg fikk bildet. Trudde Yngve hadde handla enda en bil:D Men den var syykt fet. Digger det karosseriet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Jeg DIGGER rat ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Kuleste 02en jeg har sett noensinne! HERLIG stuk! Patina er jo bare helt genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 jeg har lyst til og se meeeeer av den:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Når jeg ser sånne biler, får jeg så iiinderlig lyst til å kjøpe meg en rat-bil altså. Eller en eller annen gammel bil og smokke inn noen feite hjul og slenge på et takstativ Enten en 1`er Golf eller eller en BMW E21 eller noe slikt Man får inspirasjon og idèer av å se sånne biler som denne 02en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 eller en BMW E21 eller noe slikt !!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Råeste.. Legg den den ut på stanceworks.com, der får den den oppmerksomheten den fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Den var ubeskrivelig rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Fantastisk bil! Har lenge vurdert å kjøpe en 02, men det har vært lagt på is en stund, men nå ble jeg veldig sugen igjen...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå