Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Bilene i denne tråden har ekte rust, men endel andre lakker/folierer rust/patina... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 På tide det blir noen fler rats på bimmers nå syns jeg, får jeg fatt på en ok e30 blire det på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 kjøp en e30 som er "rat" fra før da:P så vi andre har bedere mulighet for og få noe sikkelig og lage prosjekt av xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 hvorfor e30? joda, bilene er greie dem, men hvis halve bimmers plutselig skal ha "rat'a" e30, så blir jo ikke det noe kult heller.. ellers så er jeg enig med joakim H, ikke ødelegg en eldre bmw med mindre den er "presseklar";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 hvorfor e30? joda, bilene er greie dem, men hvis halve bimmers plutselig skal ha "rat'a" e30, så blir jo ikke det noe kult heller.. ellers så er jeg enig med joakim H, ikke ødelegg en eldre bmw med mindre den er "presseklar";) What he said. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 En kompis av meg fikk panseret på sin Lancer vandalisert i påsken (noen som hoppet på det eller noe slikt), så lakken sprakk opp. Han pusset det ned og rustet det. Så skrev han "rust er dust" på panseret, veldig artig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Syns vel E36 blir for ny bil egentlig. Skal jo helst være naturen som har laga patina selv, er det som er rat look. Men den E28 som er dønn rusten er kul ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 En kompis av meg fikk panseret på sin Lancer vandalisert i påsken (noen som hoppet på det eller noe slikt), så lakken sprakk opp. Han pusset det ned og rustet det. Så skrev han "rust er dust" på panseret, veldig artig. hehe xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Syns vel E36 blir for ny bil egentlig. Skal jo helst være naturen som har laga patina selv, er det som er rat look. Men den E28 som er dønn rusten er kul ja. HELT enig, e36 passer ikke rat-look i det hele tatt! alt under 1990 passer til det spør du meg! Har dritlyst til å lage noe slikt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 lurer litt på hva de gjør når rat trenden er ut jeg... må jo bli ett dårlig opppusningsobjekt den trenden der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 lurer litt på hva de gjør når rat trenden er ut jeg... må jo bli ett dårlig opppusningsobjekt den trenden der. tar det dem trenger (motor osv) og puttern i presse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Got a rat for ya Dette er min rat-mobile, dog kun i 1:24 størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 RÅ den modellbilen der, FTE Noen bilder jeg har liggans på pc'en e30 Første e34en som jeg har sett som prøvelse på ratlook: e36: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå