[space] Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Digga den looken der. tomboy sa på PM at det kun er fanger, nyrer og panser som er byttet. Kan gjøre samme bak, ved kun å bytte bakluke og lykter. Trodde facelift hadde nye lykter fremme også jeg egentlig. Den Performance frontfangeren er skikkelig fin!
awt Skrevet August 20, 2010 Skrevet August 20, 2010 Facelift har nye lykter, men formen er helt lik de gamle.
[space] Skrevet August 20, 2010 Forfatter Skrevet August 20, 2010 Praktisk Blir jo ikke SÅ dyrt når en slipper lyktene.
[space] Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Hva hadde dere egentlig valgt om det sto mellom disse valgene: 318d 318i 320d 320i (Vi snakker fortsatt e91 før facelift) Hvordan er turtallsregisteret på dieselen? Altså, jeg vet jeg har tapt fullstendig om jeg kjøper diesel stasjonsvogn, men det blir aldri noen z4 uansett hvilken motor en har... Og med tanke på at både 318i og 320i er firere, er det egentlig ingen krise om jeg må ha en 318 heller. Og med tanke på motorlyden er det jo samme sure lyden i en bensin som i en diesel når det er firer uansett... (satt litt på spissen) 325i, som hadde vært førstevalget sniker seg over det jeg er villig til å handle for i denne omgang...
Erebus Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 kan du importere fra tyskland? eller er det uaktuellt. kan jo se hva jeg finner av 325i/d pre-face til rundt 300 laxer?
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 ":371kj08t]Hva hadde dere egentlig valgt om det sto mellom disse valgene:318d 318i 320d 320i (Vi snakker fortsatt e91 før facelift) Hvordan er turtallsregisteret på dieselen? Altså, jeg vet jeg har tapt fullstendig om jeg kjøper diesel stasjonsvogn, men det blir aldri noen z4 uansett hvilken motor en har... Og med tanke på at både 318i og 320i er firere, er det egentlig ingen krise om jeg må ha en 318 heller. Og med tanke på motorlyden er det jo samme sure lyden i en bensin som i en diesel når det er firer uansett... (satt litt på spissen) 325i, som hadde vært førstevalget sniker seg over det jeg er villig til å handle for i denne omgang... 4500 rpm er maksimalt turtall på BMW´s dieselrekkefirere... 4000 rpm når det gjelder maksimalt antall hestekrefter. Maksimalt dreiemoment ligger typisk mellom 1750 og 2500 rpm. Med tanke på at det evt. dreier seg om prefacelift modell tror jeg sannelig at jeg hadde valgt 320i når det gjelder dette firkløveret. Jeg vil mene at det nesten er umulig å gå direkte fra en M54 motor til en M47 motor uten å bli seriøst deprimert. Er du klar over hvor kjedelig min bil var etter vår lille roadtrip til Ålesund ifjor sommer?....
Jan Tore Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Vil si meg enig med Fredrik her. Hadde nok gått for 320i av disse fire alternativene. Om du ikke finner det økonomisk lønnsomt å gå for en dieselbil, ser jeg ingen fordeler med å ikke gå for bensinvarianten.
[space] Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Erebus: Tråler mobile.de ja, men som vanlig kommer det an på når jeg får solgt Z4'en. Ser det er mulig å finne både hvite og lemans blå med sportseter, idrive osv for fine summer der. Har da sett på 318i og 320i. Slik det ligger an nå blir hele beløpet jeg får fra Z4'en satt rett i ny bil. Så får jeg 280 har jeg 280 å bruke. Får jeg 250 har jeg 250 å bruke. (Men med et sviende tap i bagasjen). Men jo billigere jo bedre, så jeg har budsjett til morosaker til den også. Om den har gått 100.000 spiller liten rolle egentlig. De holder lenge, og jeg kjører bare rundt 10.000 i året.
[space] Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Jeg vil mene at det nesten er umulig å gå direkte fra en M54 motor til en M47 motor uten å bli seriøst deprimert. Er du klar over hvor kjedelig min bil var etter vår lille roadtrip til Ålesund ifjor sommer?.... Hehe, er glad vi tok den turen! Gode minner! Akkurat slik Norge skal oppleves
Fredrik Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 ":db8ns71h]Jeg vil mene at det nesten er umulig å gå direkte fra en M54 motor til en M47 motor uten å bli seriøst deprimert. Er du klar over hvor kjedelig min bil var etter vår lille roadtrip til Ålesund ifjor sommer?.... Hehe, er glad vi tok den turen! Gode minner! Akkurat slik Norge skal oppleves Jepp... og ikke minst hvordan en E85 Z4 skal oppleves...
Erebus Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 hadde heller tatt en facelift E46 2004-2005 med masse utstyr og m-pakke, enn en prefacelift... synes de er støgge hehe
[space] Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Hehe, de er finere som facelift, men det kan fikses for en billig penge (ref. forrige side)
Erebus Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 sant nok... men en sånn bil må være loada, ikke kirkebenk seter, båtratt og komfyrknotter... betyr så utrolig mye
[space] Skrevet August 23, 2010 Forfatter Skrevet August 23, 2010 Helt enig! Sportseter og M-ratt med multifunk er krav. Ellers står panoramatak og iDrive på ønskelista. Helskinn eller alcantara ønskes også velkommen
flobben Skrevet August 24, 2010 Skrevet August 24, 2010 helt klart 318d Siden du kjører så lite, er vant til bensin sin kjørestil, så ville jeg nok ha gått for 320i. Sportsratt og m-kringle er et must, samt m-girkule. Navi er jeg litt mer usikker på om du må ha, men skal du ha det må du ha med pdc rundt om så du får pdc på skjermen. Egentlig det eneste nyttige du har bruk for den skjermen til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå