Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å eie en BMW, nesten uansett modell, er ett tohodet troll. Grensa mellom å ha en "sjefsbil" og å ha en "harrybil" er hårfin. Denne grensa er jo naturligvis forskjellig fra person til person og akkurat derfor skal jeg ikke si noe om hvor min grense går for det er 100% sikkert at noen er sterkt uenig.

Skrevet

Grensa mellom "sjef" og "harry" er ikke hårfin, den er meget markert. Det går på hvilket "foikelag" man tilhører, herunder grovt sortert i fire kategorier.

1. For de konservative og trauste er BMW harry i seg selv.

2. For folk flest går den ganske enkelt mellom originalt fra fabrikk og ettermarkeds-stæsj.

3. For de frisinnede er litt moderat styling, senk og store hjul innenfor grensa.

4. For enkelte av våre nye landsmenn finnes det derimot ingen grense. ALT er lov, ingenting blir harry!

Jeg vil tro flerparten i samfunnet Norge som helhet befinner seg rundt 1,5. Deltakere på dette forumet i klasse 2,5 til 3, med noen innslag av 2 og 4.

Skrevet
Grensa mellom "sjef" og "harry" er ikke hårfin, den er meget markert. Det går på hvilket "foikelag" man tilhører, herunder grovt sortert i fire kategorier.

1. For de konservative og trauste er BMW harry i seg selv.

2. For folk flest går den ganske enkelt mellom originalt fra fabrikk og ettermarkeds-stæsj.

3. For de frisinnede er litt moderat styling, senk og store hjul innenfor grensa.

4. For enkelte av våre nye landsmenn finnes det derimot ingen grense. ALT er lov, ingenting blir harry!

Jeg vil tro flerparten i samfunnet Norge som helhet befinner seg rundt 1,5. Deltakere på dette forumet i klasse 2,5 til 3, med noen innslag av 2 og 4.

Godt poengtert... akkurat slik tror jeg også at det er. Jeg kjenner folk i den første gruppen og de vil hverken bli sett levende eller døde i en BMW. Selv tilhører jeg den andre gruppen, men jeg har forståelse for hvorfor folk tilhører den tredje gruppen. Den siste gruppen har jeg vanskelig for å ta alvorlig, men god underholdning kan både bilene og eierne være.

Skrevet

hehe ikke mob , jeg bygde tre slike for mange år siden ..lol

Mange ja , da plast var inn ..hehe

Man skal prøve alt å holde fast på det gode står det i bibelen ...lol :wink:

yi3m7fehkkhwumzpfdmh.jpg

frbj0ga80cnktzg2m66u.jpg

e39yx9a6agmpiwjb81vl.jpg

6mwmyn1yrbrq0dnhuhw6.jpg

God vinterbil ja ..

51a41r2p70hzn532njp1.jpg

Skrevet

"Legg også merke til de breddede hjulbuene, hvor man smugler kebabsaus og komprimert mais."

Hmm.. Mangler det ikke en bil her morgan? :lol:

Den blå var ok da ;) OG NEI jeg sier ikke bare det fordi jeg er jente og det er en cab. Liker som regel ikke cab.

Skrevet

Pene biler du har bygd Morgan!

Skjønner ikke folk syns siedl styling er kebab, er jo det tøffeste kittet som er der ute og så lenge bilene er strøkne og gjennomførte som disse Morgan laget ser det veldig bra ut!

Skrevet
Pene biler du har bygd Morgan!

Skjønner ikke folk syns siedl styling er kebab, er jo det tøffeste kittet som er der ute og så lenge bilene er strøkne og gjennomførte som disse Morgan laget ser det veldig bra ut!

enig med sladn:)

Skrevet

6mwmyn1yrbrq0dnhuhw6.jpg

God vinterbil ja ..

51a41r2p70hzn532njp1.jpg

denne går her eg bor, litt mere maskin i den nå da.

Skrevet

Kan dere forstå hvordan denne kan kalles Kebabtralle! Dette er den gamle 520en min og det første svigerfar sa "Ha! Har du kjøpt deg kebabtralle nå?" Dønn orginal "Pensjonist edition" med 16" og hengerfeste bak er da ingen kebabtralle! Det var to til i byen som kjørte maken bil og han ene var pensjonert banksjef og han andre var en tannlege på 60 år. Forrige eier på min var en 58 år gammal "eiendomsutvikler" i Gant genser og med svær båt og hytte på fjellet(medlem i frimurerlosjen til og med), så her lukter det mer gamle penger enn kebabkjøtt! Kan ikke skjønne meg på dem som kalte min bil for "Kebabtralle, ja jeg blei riktig fornærmet hver gang [-X

qr5be7x3bhcua5enhwqq.jpg

Skrevet

6mwmyn1yrbrq0dnhuhw6.jpg

God vinterbil ja ..

denne går her eg bor, litt mere maskin i den nå da.

hehe så den lever enda asso , plastikken hel da ? //M.....3 ?? nå eller

Disse kitene var veldig pop for noen år siden , men nå er det vel ikke å stikke under en stol at rieger/seidl osv ikke er like pop idag som før selv om det kan være tøft også da.

Trenden idag er mere putte på tilsvarende orginal M-optikk pluss tilbehør og stasj , enklere grep for å gjøre en bil clean og rå , inkl senk og hjul .

Eller som Foose sier , ikke gjør mere forandringer en at det kan se ut som bilen kunne ha vert levert slik fra Fabrikken hvie de skulle lage noe ekstra :wink:

Skrevet
Kan dere forstå hvordan denne kan kalles Kebabtralle! Dette er den gamle 520en min og det første svigerfar sa "Ha! Har du kjøpt deg kebabtralle nå?" Dønn orginal "Pensjonist edition" med 16" og hengerfeste bak er da ingen kebabtralle! Det var to til i byen som kjørte maken bil og han ene var pensjonert banksjef og han andre var en tannlege på 60 år. Forrige eier på min var en 58 år gammal "eiendomsutvikler" i Gant genser og med svær båt og hytte på fjellet(medlem i frimurerlosjen til og med), så her lukter det mer gamle penger enn kebabkjøtt! Kan ikke skjønne meg på dem som kalte min bil for "Kebabtralle, ja jeg blei riktig fornærmet hver gang [-X

qr5be7x3bhcua5enhwqq.jpg

Du er ikke eneste... Fikk denne av politiet faktisk. Har sentervektere som kolleger og jeg var innom et senter en dag, parkerte der ansatte og sivil politiet parkerer når de er innom. Sivil politiet var innom kontoret for å bistå i en sak. De hadde tullet litt og spurt sentervekterne hva slags pakistaner som kjørte denne BMWen :o DEN ER ORIGINAL FOR F!.. uansett, sentervekterne hadde sakt det var ingen pakistaner som kjørte denne.. de fortsatte tulle og spurte hva slags pakistaner har personen som kjører den lånt den av... Er det fordi den er lilla da eller! Arg..

Det var bra sakt Morgan; ikke gjør mere forandringer en at det kan se ut som bilen kunne ha vert levert slik fra Fabrikken hvie de skulle lage noe ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...