Morty999 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 skaffer de alle første uten refleks.. fikser de ordentlig gamle med refleks også.. ikke lovlige? de kommer ifra skiltfabrikken i oslo så tror nok det...
Fredrik 90 Skrevet August 25, 2010 Skrevet August 25, 2010 På Arendal trafikkstasjon så betalte jeg kun 100,- for ett sett. Men pass på å ha med skiltholdere som er beregnet til de nye, de er en del tykkere enn de gamle. Jeg hadde en skikkelig bytterunde på begge mine biler, fruens, mine foreldre og svigerforeldres bil, pluss at mange kamerater har bytta på min oppfordring. Ser så mye bedre ut med de nye skilta synes jeg, særlig med vårt flotte flagg på! (er litt patriotisk)
awt Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Du kan få nye skilt uten norske flagget og det blå greiene på og. Men da må du be de om å skrive det ned. Ellers blir det ikke gjort.Ikke nå lengre. Det eneste man får er en hvit lapp som dekker flagget, men da ser det mereklig ut siden skriften ikke er midtstilt.Jeg betalte forøvrig 100,- i Haugesund.
Nabon Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 Noen som vet hvordan de da gjør det med årsoblatene når man henter ut nye skilt? Får man med nye der også?
Robin L Skrevet August 26, 2010 Skrevet August 26, 2010 synes de nye er stygge jeg også. de sto på bilen jeg kjøpte meg no, men jeg vil ha slik jeg hadde på den forrige... hmm. de er alt for hvite og med den stygge blå greia på. er det lovelig å legge sotfilm på de? hehe. tenker på lys film bare for at de ikke skal bli så hvite på bilen..
Fredrik 90 Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Det er bedre med en N og Norsk flagg en det hvite tomme feltet som får det til å se helt rart ut! I allfall så lenge reg nummeret ikke kan midtstilles så ser det jo helt jalla ut
Lars89 Skrevet August 27, 2010 Skrevet August 27, 2010 Syns de "digitale" du hadde før ser best ut så hver sin smak, men må nok bytte selv pga masse hull i mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå