journey Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hadde terra på første bilen, sinnsykt billig. Helt til jeg skulle ha penger fra dem. Tok meg nesten et år med klager, papimøller og advokater for å få ut 50k (ille nok for en 18 åring). Inkludert kundebehandler som ikke tar telefonen, kontorer som ble lagt ned osv. Dette var 7 år siden og mulig jeg var uheldig, men vil aldri anbefale noe Terra. på BMWen fikk jeg best pris hos IF. 15k hos Gjensidige og 5k hos IF m/ full kasko og 75% bonus. Gått opp til 6k i år men.
Frode D Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hvordan finner dere ut at premien har økt? Får dere brev eller?
journey Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hvordan finner dere ut at premien har økt? Får dere brev eller? Vi får noen ganger en regning av dem
Frode D Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Vi får noen ganger en regning av dem Joda, men jeg har avtalegiro så det går av seg selv.. Har egentlig ikke sjekka om det har gått opp, kanskje jeg burde edit: Bilforsikringen min har gått ned 3000kr det er fint det!
Azeton Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Vi får noen ganger en regning av dem Joda, men jeg har avtalegiro så det går av seg selv.. Har egentlig ikke sjekka om det har gått opp, kanskje jeg burde Hørtes ut som en god ide. Men er de ikke meldepliktig om det er blir en prisøkning?
Azeton Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Det var ikke feil i det hele tatt det =)
Hansh Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Hvordan finner dere ut at premien har økt? Får dere brev eller? Avtalen løper for ett år av gangen og jeg får tilsent ny avtale litt før den gjeldende går ut. Slik jeg fant det ut ihvertfall. Jørgen Lie: Om du skifter litt frem og tilbake mellom selskapene det verste som skjer at du stiger mye fortere i bonus, det har ihvertfall jeg gjort. Er det noe forsikringsselskapene ikke er kjent for er det å behandle trofaste kunder bedre!
316 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Selv har jeg Jernbanen , hadde kun ansvar på Mazda 323 4x4 turbo og betalte 3400 og på 635csi betaler jeg 3600 og har 40% bonus. Jernbanen skulle ha 50000 for full kasko på dama sin m5 og if skulle ha 60000, så vi gikk for unison som skulle ha 14200 for full kasko. Det er snakk om 45800 kr i pris differanse fra dyrest til billigst, det er MYE penger. Oh shait... Har også jernbanen, men har aldri prøvd å forsikre en ordentlig "grov" bil der. 50 000,- gjør at det ikke kommer til å skje heller.
Spiff Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 jeg har hatt forsikring hos sparebank1 de siste 10 åra, har ikke hatt noe store prishopp der i hvertfall
huldra66 Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Bruker Unison jeg, med BMWCCN rabattavtale. Ingen av de andre selskapene klarte matche de. Jeg byttet i dag fra IF til Unison med BMWCCN rabattavtale sparte 5000t totalt og betaler nå 19500 for hus,3 biler med kasko , motorsykkel og campingvogn. Må være greit det vel?? Hilsen Terje
Reset Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 unison vart på 25k for full kasko hos meg, med bmwccn rabbat 30% bonus, 16k kjørelengde. kunne heller ikke komme under 15k for delkasko fikk tilbud fra terra på 7966kroner. delkasko
Profiled Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Ser at ingen har nevnt storebrand her? noen grunn til det? Jeg tok ei kraftig ringerunde samt sjekka alle firmaene jeg kunne finne på nett.. Storebrand var jo minst 1000lappen billigere enn de andre på mine biler? En kompis av meg jobber i IF forresten, og han sa rett ut at de SUGER på BMW.. Er visstnok ikke vits i å prøve å få til en ok pris der engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå