rolfi Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Nå skal jeg være helt ærlig: For det første så fikk jeg se bilen i prosjekt tråden for en stund siden, og ble helt lammslått da jeg så hva eieren plutselig hadde gjort med bilen Jeg fikk rett og slett sjokk, å ta en sånn fin og orginal bil å ødelegge den helt fullstendig er bare ............! En flott klassiker er ødelagt på det mest usmakelige og gjort ubrukelig. Var det ikke bedre om han heller brukte penger på å ta rusta på bilen enn å gjøre sånt som dette. Jeg vet at jeg med dette kommer til å få mye uvenner i denne tråden men eieren av denne bilens skulle hatt juling, rett og slett! Folk blir slått ned for å være homo eller glakristene, han her skulle vært slått ned for sin ekstremt dårlige smak og for å ha ødelagt en klassiker. Som den noe enkle og rett fram kollegaen min sa ang saken: "Jeg hadde kanskje ikke gått rett bort å knalla til ham, men jeg skulle fått ham i en diskusjon og terget ham opp før jeg så hadde trøkka til! Han ville da ha vært så sinna at han tok igjen slik at det blei slosskamp og at jeg med god samvittighet kunne grisejult ham" Jeg mener at sånne som han her eieren skulle ikke komme i nærheten av sånne biler når de har slike planer Hahaha, er du dritings? Det er da langt ifra den siste E3n i verden. Eieren av bilen kan gjøre hva han selv vil, med SIN bil. Folk har forskjellig smak, og godt er det. Det er ikke din bil han har gjort noe med, og å komme med sånne uttalelser på et åpent forum er helt på trynet! Jeg har latt 3stk E12er (én 518 og to 528) gå i pressa, bør jeg også rundjules? Jeg har også latt være å kjøpe etpar E3er, som grunnet inget salg gikk i pressa. Ta deg sammen, herregud! Har du bare drit å komme med, så hold kjeft...
Markus E30 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 +1! Eneste han har gjort er å bytte ut til luftfjærer, tatt av fangern forran og TATT VARE PÅ DET ORGINALE! Tilogme sendt bort fangeren for å fikse den da den var full i rust! Get a grip!
wicky124 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 ja jeg skal vel kjøpe denne...hahaha fryktelig til gruppepress...Men som jeg sa....må bli kvitt enten merca eller forden først...
thomascr Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Nå skal jeg være helt ærlig: For det første så fikk jeg se bilen i prosjekt tråden for en stund siden, og ble helt lammslått da jeg så hva eieren plutselig hadde gjort med bilen Jeg fikk rett og slett sjokk, å ta en sånn fin og orginal bil å ødelegge den helt fullstendig er bare ............! En flott klassiker er ødelagt på det mest usmakelige og gjort ubrukelig. Var det ikke bedre om han heller brukte penger på å ta rusta på bilen enn å gjøre sånt som dette. Jeg vet at jeg med dette kommer til å få mye uvenner i denne tråden men eieren av denne bilens skulle hatt juling, rett og slett! Folk blir slått ned for å være homo eller glakristene, han her skulle vært slått ned for sin ekstremt dårlige smak og for å ha ødelagt en klassiker. Som den noe enkle og rett fram kollegaen min sa ang saken: "Jeg hadde kanskje ikke gått rett bort å knalla til ham, men jeg skulle fått ham i en diskusjon og terget ham opp før jeg så hadde trøkka til! Han ville da ha vært så sinna at han tok igjen slik at det blei slosskamp og at jeg med god samvittighet kunne grisejult ham" Jeg mener at sånne som han her eieren skulle ikke komme i nærheten av sånne biler når de har slike planer vet ikke hvem som skulle fått en over tryne jeg : ))
Just-turbodiesel Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 skulle ønske fredrik 90 hadde hatt den tonen på byen her... hadde ikke tatt lange tida før han måtte samle opp tenna sine i en pose gitt, lol. Ser man galt på folk her så ligger man rett ut, hehe. de dummeste argumentene jeg hører hva gjelder bil er nettopp disse som fredrik kommer med. Bilen er ødelagt osv.. har du i det hele tatt peiling på hva som er gjort med bilen?!?!?! 3 timer og den bilen er helt original om kjøper ønsker det.. hva er problemet deres?! Jeg tar gjerne bussen framfor å vise meg i en originalbil, det har jeg gjort MANGE ganger.. til og med betalt taxi til og fra sentrum for å slippe å bruke mors originale mercedes.. ORIGINALE biler med original fjæring og felger er så smakløst at man burde blitt slått ned pga dårlig smak.
gnilb Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Jeg syns den er drit fet! Hadde jeg ikke hatt bil fra før så hadde det nok blitt denne
316 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 skulle ønske fredrik 90 hadde hatt den tonen på byen her... hadde ikke tatt lange tida før han måtte samle opp tenna sine i en pose gitt, lol. Ser man galt på folk her så ligger man rett ut, hehe.de dummeste argumentene jeg hører hva gjelder bil er nettopp disse som fredrik kommer med. Bilen er ødelagt osv.. har du i det hele tatt peiling på hva som er gjort med bilen?!?!?! 3 timer og den bilen er helt original om kjøper ønsker det.. hva er problemet deres?! Jeg tar gjerne bussen framfor å vise meg i en originalbil, det har jeg gjort MANGE ganger.. til og med betalt taxi til og fra sentrum for å slippe å bruke mors originale mercedes.. ORIGINALE biler med original fjæring og felger er så smakløst at man burde blitt slått ned pga dårlig smak. Hahaha! Ta taxi for å slippe å kjøre originalbil ja... Sært...
StigJ Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Ser ingen rå E3 jeg. Bare en segen Wannabe ghettowagen. Det stuket der er forbeholdt gamle slitne ramlikanere med plass til 7-8 lik i bagasjerommet.
Just-turbodiesel Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Ser ingen rå E3 jeg. Bare en segen Wannabe ghettowagen. Det stuket der er forbeholdt gamle slitne ramlikanere med plass til 7-8 lik i bagasjerommet. noen liker ghettorides, andre kopierer frisørens bilvalg.. jeg er i hvertfall ikke tvil om hva jeg hadde valgt av de to.. Sikker er den også, kjører man på noe med denne så amputerer man bare beina ved knærne.. mens kjører man offroader så kan man drepe noen..
mAZE Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Synd den har litt rust, ellers er den jo grom denne da. Fått fikset setet og diverse også, så hadde jeg kunne kjørt denne jeg. Må ikke på død å liv være original. Ikke så lenge resultatet ser bra ut.
StigJ Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Ser ingen rå E3 jeg. Bare en segen Wannabe ghettowagen. Det stuket der er forbeholdt gamle slitne ramlikanere med plass til 7-8 lik i bagasjerommet. noen liker ghettorides, andre kopierer frisørens bilvalg.. jeg er i hvertfall ikke tvil om hva jeg hadde valgt av de to.. Hehe. Sikter du til min? Trodde roadster/caber var sammenlignet med frisørbiler jeg. Da har jeg ikke fått med meg at coupeer også er frisørbiler
Sjøbuse Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 syns en ellers stygg bil ble tøffere med litt senk. syns ikke smaken hans er så dårlig heller jeg da. E30`n han byggde med V12 var drit rå.
Fredrik 90 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Hehehe! Som sagt jeg var ikke ute etter å få noen venner i denne tråden. Bare å si det jeg hadde på hjertet og det var deilig å få det ut.. Det som er mer vittig er deres psykotiske reaksjoner, snakk om å gå av skaftet Men som sagt jeg var kun ute etter å lette det jeg hadde på hjertet og kommer ikke til å ta diskusjonen videre herifra!
thomascr Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Hehehe! Som sagt jeg var ikke ute etter å få noen venner i denne tråden. Bare å si det jeg hadde på hjertet og det var deilig å få det ut.. Det som er mer vittig er deres psykotiske reaksjoner, snakk om å gå av skaftet Men som sagt jeg var kun ute etter å lette det jeg hadde på hjertet og kommer ikke til å ta diskusjonen videre herifra! du som gikk av skaftet da din dust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå