Eksos Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Har du link til den lodding DIY'en? Tenkte å prøve meg på det selv, greit med tips Ser ut til at den blir temmelig kanon den bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Takk. Ehm jeg skal prøve finne den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 jeg vet hva som skal der bak ja! det skal en csl m3 luke i carbon der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Heheheheheheh det er nok det ja, men usikker på om det blir carbon da... Luka er lissom i glassfiber... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 hahah du har kjørt billig varianten ja neida.. blir nok bra uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Billig varianten.. Altså den skal lakkeres uansett, såååååå det hadde ikke spilt noen rolle Så vidt jeg hørte veier glassfibern mindre enn CF og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Begynner å bli riktig så bra dette. Er spendt på resultatet! Btw: Leste at du kunne ta feilsøking etc.? Har du f.eks utstyr til å kode grunnmodul i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Begynner å se bra ut ditta. Må vel nesten ned å kikke på denne når jeg flytter til Huseby. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Huffda. Håpet at disse felgene skulle være relativt sjeldne jeg. kjipern for han som har lagt mye kroner i å kjøpe orginale kjekt for oss som ikke bryr oss om det er orginale eller ei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Huffda. Håpet at disse felgene skulle være relativt sjeldne jeg. kjipern for han som har lagt mye kroner i å kjøpe orginale kjekt for oss som ikke bryr oss om det er orginale eller ei Nå er det bare å tørke tårene AWT, har henta testmodell av noen andre felger på bilen og det er IKKE style 313 Har også fått CSL luka i dag Passformen var ok , ganske fin. Og luka veier nette 5 kg Eneste tingen er at luka er såpass mye lettere at det er TUNGT og lukke den igjen pga demperne holden såpass igjen.... Men men, her er litt bilder før den sendes til lakk. Må bare påpeke at luka ikke er lukka helt igjen på bildet.. Den er flush med bakskjermen 19" BBS LM Yay or nay? Har også vurdert Hartge Classic.. men disse var litt verre å få tak i. Så fikk med meg en felg fra Henrik @ Schmiedmann bare for å teste utseendet på bilen Snakk om service. Så ere luka da Må si jeg er ganske imponert over denne, alle hull er forhåndsborret, og ting ser ut til å passe greit Over for denne gangen, avventer flere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ble også overasket over passformen.. jeg kjørte en litt sån "russisk rulett" med å lakke den før jeg prøvde den. hehe.. måtte massere noen av hulla da, men ellers passet den tålig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Hehehe Ja nei jeg har brent meg på det der en gang før, så leveres til lakk når jeg får bakfanger og front og. Skal ha en annen en da denne rieger dritten ikke var så bra som jeg trodde. Men tar visst lenger tid og fikse bakfanger da avtalen som jeg trodde jeg hadde ikke gikki boks likevel. Liker ikke at folk avtaler salg 99% også plutselig i siste liten "neeei var en som bydde mer enn deg". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Nå er det bare å tørke tårene AWT, har henta testmodell av noen andre felger på bilen og det er IKKE style 313 Blir nok bra med en nye lika forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Blei glad nå a? hehehehhehe Godt jeg kunne gjøre dagen din bedre Mulig jeg tar både hartge classic OG LM altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 hvor kjøpte du den luken da? koed ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå