Gå til innhold

SweetBMWs 318CiA > 325Ci Avsluttet.

SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huffda. :(

Håpet at disse felgene skulle være relativt sjeldne jeg.

kjipern for han som har lagt mye kroner i å kjøpe orginale :? kjekt for oss som ikke bryr oss om det er orginale eller ei :D

Nå er det bare å tørke tårene AWT, har henta testmodell av noen andre felger på bilen og det er IKKE style 313 :)

Har også fått CSL luka i dag :)

Passformen var ok , ganske fin. Og luka veier nette 5 kg :P Eneste tingen er at luka er såpass mye lettere at det er TUNGT og lukke den igjen pga demperne holden såpass igjen....

Men men, her er litt bilder før den sendes til lakk. Må bare påpeke at luka ikke er lukka helt igjen på bildet.. Den er flush med bakskjermen :)

nk8of2e55myfpnwf2bzf.jpg

19" BBS LM :) Yay or nay? Har også vurdert Hartge Classic.. men disse var litt verre å få tak i. Så fikk med meg en felg fra Henrik @ Schmiedmann bare for å teste utseendet på bilen :) Snakk om service.

Så ere luka da

fooqdws985btt8nss9vg.jpg

ge5043shr1v8paztvivx.jpg

Må si jeg er ganske imponert over denne, alle hull er forhåndsborret, og ting ser ut til å passe greit :D

Over for denne gangen, avventer flere deler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :)

Ja nei jeg har brent meg på det der en gang før, så leveres til lakk når jeg får bakfanger og front og. Skal ha en annen en da denne rieger dritten ikke var så bra som jeg trodde.

Men tar visst lenger tid og fikse bakfanger da avtalen som jeg trodde jeg hadde ikke gikki boks likevel. Liker ikke at folk avtaler salg 99% også plutselig i siste liten "neeei var en som bydde mer enn deg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...