Gå til innhold

Bayern's 523ia M-sport E39


FCBayern
 Share

Anbefalte innlegg

du trenger ikke å ta av sideskjermen. det er en soppas liten skadet så det har ikke blit noen store skader bak den fangeren der. er nokk bare fanger gjerne og plasst deler som har god i stykker, tenker jeg. dette fisker u fort:) så blir det en pen bil i gjenn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er nok ikke så kraftig smell det der nei! Frontbjelken er hel ser man på bildet, så da har nok resten av bilen klart seg også;) skal ikke mye til før plast knekker vettu! Men teip over til du får kjøpt og lakkert fanger så politiet ikke stopper deg, de liker ikke skarpe kanter... Men snart så er du på god gli igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nei si de. det der har vedkommende merket for å si det sånn. så mye idioter her i verden altså #-o

for mange er det jo bare en bil, skjønner liksom ikke at verdien på den går ned når de smeller døra nedi, kommer borti når man går forbi eller rygger borti [-X har noia for sånn fellesparkeringer jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja mye rare folk ute... så seinest i dagtidlig en bil som rygget rett inn i bilen bak... de må ha merket at de traff... gikk ikke ut og sjekket engang, selv ikke når jeg stod å så på...

heldigvis så det ikke ut til å være noen skader på golfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...