in2you Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Her er ofisielle bilder av nye bmw 6-serie concept, salget i europa starter i april 2011. Link til flere bilder og info: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=433369 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 liker ikke helt trenden med baklykter plassert høgt.. selv med maks senk så vil det fortsatt se litt rart ut.. Utenom det så ser det bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Herlig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Dette må jeg si var gjennomført og lekkert. Fikk tittet så vidt det var på disse bildene i går og mht. hvordan denne bilen er gjennomført går BMW ett stort steg i riktig retning. Materialkvalitet og finish på topp og detaljene fra Bang & Olufsen anlegget setter virkelig sitt preg. Det er med stor glede å se at BMW nå kjører mer og mer for skinntrukkede dashbord.. Dette oser klasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Ser de kaller det Concept, men regner med at produsjonsmodellene blir ganske like. Blir nok dyrt og eksklusivt med Bang & Olufsen anlegg og LED hovedlykter, første BMW den slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 fint design dette må si jeg ser Aston Martin på bilde helt fra siden der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Personlig så digger eg interiøret, det er bare rålekkert! Selve designet på bilen er også veldig bra, men det er et eller annet som skurrer på skrå bakfra syns eg. Ser veldig amrikansk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Faen den var bare smud..... ME WANTS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Den var jaggu lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Nei fysj .. bakenden var jo fæl. Og frontlyktene er alt for avrundet, og harmonerer ikkje med grillen. Og led 'striper' framme? Auda? Men var stilig profil på den, fra siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46-driver Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 fint design dette må si jeg ser Aston Martin på bilde helt fra siden der.. tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Utrolig lekker tralle. Og jeg begynner å like de store grillene på bmw mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Bortsett fra dioderadene i fronten ser det veldig, veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Likte ikke frontlyktene og baklyktene, men ellers så syns jeg dette var en nydelig kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå